سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۶/۲۱

رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین :

تعاونی مسکن کارکنان شهرداری قزوین منفعل است/ کارکنان در آرزوی خانه دار شدن

شهرداری قزوین طی سالهای اخیر در خصوص تعاونی مسکن کارکنان و تامین مسکن برای پرسنل کوتاهی نموده است .

 ولی چگینی  رییس کمیسیون مالی، برنامه ریزی وسرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزارشد ،اظهار کرد: مدیریت شهری قزوین با اکثر نهادها و دستگاههای اجرایی مساعدت و همکاری لازم را دارد و به نوعی از لحاظ مسکن متولی شهر است اما متاسفانه در زمینه تعاونی مسکن کارکنان خود کوتاهی نموده است.
 
 وی تاکید کرد: ضرورت دارد تا شهرداری قزوین در زمینه فعالیت تعاونی مسکن کارکنان اهتمام جدی داشته باشد تا بسیاری از پرسنل که آرزوی خانه دار شدن دارند به آرزویشان برسند.

به گفته چگینی،ایجاد و راه اندازی تعاونی مسکن کارکنان شهرداری کمترین اقدام در راستای تقویت معیشت پرسنل و افزایش انگیزه برای خدمت رسانی بیش‌تر و مطلوبتر به شهروندان خواهد بود، لذا پیشنهاد می شود تدابیر و برنامه های لازم برای فعالیت و راه اندازی تعاونی مسکن کارکنان شهرداری قزوین صورت گیرد.
 
 رئیس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین، همچنین بر لزوم تهیه مکان اقامتی و تفریحی در شهرهای  شمالی کشور برای پرسنل تاکید نمود و گفت: اکثر ادارات و دستگاههای اجرایی دارای اماکن اقامتی و تفریحی در شهرهای مختلف از جمله شهرهای شمالی کشور هستند اما شهرداری قزوین در این خصوص اقدامی انجام نداده است لذا ضرورت دارد تا در این راستا شهرداری قزوین نسبت به اجاره و یا خرید مکان اقامتی جهت استفاده پرسنل شهرداری اقدام نماید .
                                                                                                                                                                                                                                                             چگینی خاطر نشان کرد: بسیاری از ادارات به مراتب کوچک تر و کم درآمد تر از شهرداری قزوین  مکان های اقامتی در خور و شایسته ای جهت استفاده کارکنانشان در اقصی نقاط کشور پیش بینی کرده اند که بدون صرف هزینه و یا با پرداخت هزینه ناچیز در اختیارشان قرار می گیرد که متاسفانه شهرداری قزوین به جز اقامتگاه مشهد مقدس هیچ فضای دیگری را برای استفاده پرسنل در اختیار ندارد.  
                                                                                                                                                                                                                                                                       وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش خواستار اصلاح هندسی ورودی و خروجی شهرک دانش وناصرآباد و بهسازی آسفالت این محور شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط