یکشنبه ۱۴۰۲/۰۶/۰۵

فرمانی ،

مدیریت شهری در احداث بوستان قرادآباد به تکالیف خود عمل کند/ به تعاونی تاکسیرانان مساعدت شود

مدیریت شهری قزوین به صورت جدی به تکالیف خود در احداث بوستان قرادآباد عمل نماید و این پروژه را تعیین تکلیف کند.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،علی فرمانی رییس شورای اسلامی شهر قزوین،در جلسه علنی شورا با تاکید بر این مطلب اظهار کرد: احداث بوستان قرادآباد یکی از پروژه های مهم و با اولویت اجرا در سال جاری برای اعضای شورا می باشد که متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی برای اجرای آن انجام نشده است.
 
وی ادامه داد: اگر مشکلات و چالشهای درون سازمان و یا برون سازمانی در مسیر اجرای این پروژه وجود دارد باید رفع شود .
 
فرمانی خاطر نشان کرد: همچنین درخصوص مباحث میراث فرهنگی نیز باید موضوعات پیگیری شود و به سرعت کارها پیش رود .
 
رییس شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: اگر مباحث قانونی میراث فرهنگی و یا هر موضوع دیگری وجود دارد باید به صورت شفاف به شورا ارایه شود تا بتوانیم  پیرامون آنها تصمیم گیری نماییم .
 
وی در بخش دیگری از این جلسه که به بررسی لوایح سازمان اتوبوسرانی اختصاص داشت گفت: در حوزه اتوبوسرانی نظارت دقیقی وجود ندارد و مردم از نحوه خدمات رسانی ناراضی هستند .
 
فرمانی همچنین درخصوص واگذاری سالن ورزشی سازمان اتوبوسرانی به بخش خصوصی گفت: می توانیم این سالن را در اختیار عائله شهرداری قرار دهیم و مدیریت خوبی برای آن داشته باشیم لذا سازمان اتوبوسرانی طرح پیشنهادی خود برای مدیریت این سالن را طی ۱۵ روز به شورا ارایه نماید .
 
وی همچنین با انتقاد از برخی بی توجهی ها به برخی از بخشهای زیر مجموعه شهرداری از جمله رانندگان تاکسی خاطر نشان کرد: شهرداری برای ساخت یک مسجد خاص که جزو وظایف ذاتی اش نیست لایحه ۴ میلیارد تومانی به شورا ارایه می کند اما مساعدت به تعاونی تاکسیرانان ندارد در حالی که این افراد در نظام حمل و نقل عمومی شهر کار می کنند و ارایه خدمات ارزان قیمت به آنان باعث افزایش سطح خدمت رسانی به شهروندان خواهد شد.
 
وی همچنین در تذکری به شهرداری قزوین خواستار تغییر در روند انتخاب کارشناسان در قیمت گذاری املاک شهرداری شد.
 
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین همچنین خواستار توجه مدیریت شهری قزوین در اعطای مرخصی به کارکنانی که در ایام اربعین به سفر عتبات عالیات مشرف می شوند شد .
 
وی در ابتدای سخنانش در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت یادآور و الگوی جاودانه خدمت‌گزاری صادقانه به مردم توسط دولتمردانی انقلابی و جهادی چون رجایی و باهنر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. شهیدان والامقامی که به‌عنوان نماد و مظهر بارز و راستین ساده زیستی، تعهد، تخصص، اخلاص و خدمت صادقانه، چراغ راه همه ما در امر مقدس خدمتگزاری به مردم در جامعه شناخته می‌شوند
 
رییس شورای اسلامی شهر قزوین ضمن تبریک روز کارمند خاطر نشان کرد:هفته دولت فرصتی مغتنم برای تجلیل از نیروهای خدوم دولت و تجدید پیمان با شهدا، امام راحل (ره)، آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام  معظم‌رهبری(مدظله‌العالی) و راه و مرام شهیدان رجایی و باهنر در گشایش افق‌های تازه‌ای از پیشرفت و توسعه است.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط