چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۴/۲۱

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قزوین در ارزیابی میدانی عملکرد نواحی:

تعریف پروژه‌های کوچک، اما تاثیرگذار شهری در دستور کار کمیسیون عمران قرار دارد

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قزوین بر ارزیابی نواحی برای چگونگی انجام درخواست‌های شهروندان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریت‌های اجرایی شهر؛ مهدی مهدیخانی، رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و امورزیربنایی شورای شهرقزوین به همراه مهدی کوزه‌گرها،مدیرمرکز 137 و علی دوستی نسب، مدیرهماهنگی امور نواحی برای ارزیابی عملکرد نواحی در نحوه پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان در سامانه 137  از چند نقطه شهر بازدید کرد.

مهدیخانی در این بازدید با بیان اینکه شهر را باید با همه جوانب آن دید، افزود: هرچند اجرای پروژه های کلان شهر به توسعه شهر  و ارتقای رفاه شهروندان کمک شایانی می‌کند؛ اما نباید از مسائل خرد شهری غافل شد که پیگیری و انجام آن چه بسا تاثیر شگرفی در رفاه و آسایش شهروندان دارد.

 این عضو شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد: کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر برای افزایش رضایتمندی در آینده‌ای نزدیک با تعریف پروژه‌های کوچک، اما تاثیرگذار در زندگی روزمره شهروندان گام برمی‌دارد.

رئیس کمیسیون عمران همچنین خاطرنشان کرد: ازآنجایی که مناطق چهارگانه به دلیل ماهیت کاری به طور مداوم در میدان حضور دارند،  از ارکان اصلی و حساس مدیریت شهری محسوب می‌شوند، نیاز به ارزیابی کیفی عملکرد در جهت تقویت خدمات رسانی دارند.

مهدی کوزه‌گرها، مدیر مرکز فوریت‌های اجرایی شهر (137)هم در این بازدید گفت: زمانی می‌توان از رضایت شهروندی صحبت کرد که نواحی شهری به عنوان پیشانی منطقه، طبق وظایف ذاتی مشكلات و معضلات ناحيه را شناسایی کنند، درخواست‌هاي شهروندان را به مناطق انتقال دهند؛ حتی ارتباط درون سازمانی و برون سازمانی با دستگاه‌‌های دولتی و غیردولتی داشته‌باشد.

این مدیر شهری خاطر نشان کرد: شناسایی مشکلات پیش روی نواحی درنحوه رسیدگی به درخواست شهروندان می‌تواند در ارزیابی و تقویت نواحی  تاثیرگذار باشد.

 علی دوستی نسب، مدیرهماهنگی امور نواحی نیز گفت: با ابزاری چون ارزیابی نواحی، انتظار بر این است تغییرات محسوسی  بر عملکرد نواحی رخ دهد که منجر به ارتقای خدمات رسانی به شهروندان می شود.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط