یکشنبه ۱۴۰۲/۰۴/۱۱

ولی چگینی

لزوم پیش بینی تمهیدات ترافیکی در ورزشگاه سردار آزادگان/ احداث پارکینگ استاندارد در ورزشگاه در دستور کار قرار گیرد

با توجه به راه یابی تیم فوتبال شمس آذر به رقابتهای لیگ برتر ضرورت دارد مدیریت شهری قزوین احداث پارکینگ استاندارد ورزشگاه سردار آزادگان و تمهیدات ترافیکی مسیرهای دسترسی به ورزشگاه را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،ولی چگینی رییس کمیسیون مالي، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد؛با توجه به حضور تیم‌های مطرح کشور در رقابتهای لیگ برتر در شهر قزوین بایستی تمهیدات ترافیکی در محدوده ورزشگاه سردار آزادگان و اقدامات مهندسی ترافیک در دستور ‌کار مدیریت شهری قزوین قرار گیرد‌.

وی افزود: اصلاح هندسی میدان ورودی اسماعیل آباد و ساخت پارکینگ استاندارد و مسیرهای دسترسی از جمله اقداماتی است که باید سریعا در دستور کار قرار گیرد.

به گفته این عضو شورای اسلامی شهر قزوین، هر گونه کوتاهی در این حوزه باعث خواهد شد تا در میزبانی قزوین در لیگ برتر فوتبال اشکال و خلل وارد شود و در نهایت مورد سوال و مواخذه رسانه ها به ویژه رسانه ملی قرار گیریم .

وی در بخش دیگری از جلسه که به بررسی لایحه احداث بوستان ۱۸ هکتاری در مجاورت اتوبان قزوین ،زنجان اختصاص داشت گفت: در ابتدا بنده با این طرح موافق بودم و معتقد بودم بودجه احداث آرامستان بهشت کوثر باید در این بوستان هزینه شود که متاسفانه از بودجه ۳۲ میلیارد تومانی در نهایت ۱۸ میلیارد تومان مانده است که با این بودجه نیز عملا اتفاق خاصی برای این بوستان نمی افتد.


وی ادامه داد:اگر فقط قرار است با بودجه حدود ده میلیارد تومان فقط پروژه روشنایی، احداث سرویس بهداشتی و دیوار کشی در این بوستان انجام شود به نظر بنده  بهتر است شروع نشود .

به گفته وی،اما اگر می شود همزمان دو پروژه احداث بوستان قراد آباد و پروژه ۱۸ هکتاری را انجام داد بهتر است همزمان دو پروژه آغاز شود اما اگر امکان آن وجود ندارد اولویت با احداث بوستان قراد آباد باشد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط