یکشنبه ۱۴۰۲/۰۴/۰۴

بررسی برنامه های عید سعید غدیر در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین

جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین با هدف بررسی یک لایحه شهرداری قزوین و نامه های درخواست مساعدت در اجرای برنامه های غدیری در تالار مردم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست قاسم اللهیاری و با حضور اعضا، عصارزاده مدیر درآمد، منجم مدیرعامل سازمان زیباسازی، برجی سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی و با هدف بررسی یک لایحه شهرداری قزوین و بررسی نامه های واصله و در خواست تشکلها و هیاتهای مذهبی پیرامون مساعدت در برگزاری برنامه های عید غدیر برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ منجم مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در سخنانی از برنامه ریزی برای آذین بندی شهر به مناسبات اعیاد قربان و غدیر در سطح شهر و مناطق منفصل شهری خبر داد.

وی همچنین به تزئینات ویژه در خیابان شهدا اشاره نمود وگفت: انجام نصب سازه های دائمی زیباسازی در سطح شهر برای مناسبتهای ملی و مذهبی در دستور کار این سازمان قرار دارد.

در ادامه جلسه،لایحه شهرداری قزوین  پیرامون معافیت جرائم ماده صد مسجد محمد خان بیگ با حضور عصار زاده مدیر درآمد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت با کلیات این لایحه موافقت شد.

این گزارش می افزاید؛اعضای کمیسیون ضمن بررسی جزییات این لایحه خواستار برقراری عدالت و ایجاد وحدت رویه درخصوص جرایم کمیسیون ماده صد در مساجد شدند.

همچنین گفتنی است؛ در این جلسه به تعداد زیادی از نامه های واصله که از سوی تشکلهای مردم نهاد و هیاتهای مذهبی پیرامون مساعدت در برگزاری مراسم و برنامه‌های متناسب با اعیاد قربان وغدیر  به کمیسیون ارایه شده بود رسیدگی و تصمیم گیری شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط