یکشنبه ۱۴۰۲/۰۴/۰۴

در جلسه تلفیق سه کمیسیون شورای اسلامی شهر قزوین تصویب شد؛

احداث بازارچه میوه و تره بار در منطقه ملاصدرای شمالی

اعضای شورا در جلسه تلفیق کمیسیون های خدمات شهری و شورایاری با عمران ،ترافیک و امور زیربنایی و فرهنگی ،اجتماعی ورزشی شورای اسلامی ضمن بررسی لوایح مربوطه با احداث بازارچه میوه و تره بار در منطقه ملاصدرا موافقت نمودند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین ،جلسه تلفیق کمیسیونهای خدمات شهری و شورایاری با عمران، ترافیک و امور زیربنایی و فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست حسين صلح جو و با حضور چگینی،مهدی خانی،فصیحی رامندی، اللهیاری از اعضای شورا،ریزوندی رییس سازمان سرمایه گذاری شهرداری قزوین،الهیاری رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی برگزار شد.

براساس این گزارش ،در ابتدای این جلسه پیرامون تعیین تکلیف پروژه برج حکم آباد ریزوندی رییس سازمان سرمایه گذاری شهرداری قزوین به تشریح مباحثی از قبیل شیوه سرمایه گذاری و مدل هزینه و درآمدی متناسب با پروژه پرداخت.

همچنین وی در ادامه به مدل سرمایه‌گذاری در منطقه هادی آباد اشاراتی داشت و اعضای کمیسیون نیز به بیان نقطه نظرات کارشناسی خود در این زمینه پرداختند.

همچنین لایحه شهرداری قزوین پیرامون احداث بازارچه در بلوار نخبگان روبروی برج کسری در راستای تامین و تسهیل شهروندان به اقلام و مایحتاج عمومی با حضور الهیاری رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

همچنین در این جلسه لایحه شهرداری در خصوص احداث بازارچه میوه و تره بار در منطقه امامزاده علي (ع) مطرح شد  و جهت تصمیم گیری نهایی به صحن شورا ارایه گردید‌.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط