یکشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۲۱

فصیحی رامندی،

ارایه گزارش وضعیت مالی و اجرایی پروژه اتصال پل امام رضا (ع)به پل مرحوم ابوترابی / تحمیل ضرر ۵۰ ميليارد تومانی توقف پروژه در سال‌گذشته به شهرداری

معاونت فنی و عمرانی شهرداری قزوین نسبت به ارایه گزارش مالی از اجرای امانی پروژه اتصال پل امام رضا (ع) به پل مرحوم ابوترابی و صرفه جویی صورت گرفته را به شورا ارایه دهد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،فرج اله فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهر قزوین  در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد:با توجه به اینکه در سال گذشته عملیات اجرایی اتصال پل امام رضا (ع )به پل مرحوم ابوترابی متوقف شد این اقدام  موجب قطع همکاری پیمانکار و ایجاد ضرر و زیان بیش از ۵۰ ميليارد تومانی به مدیریت شهری قزوین شد.

وی با بیان اینکه مسببین توقف این پروژه  در پیشگاه خدا و مردم باید پاسخگو باشند تاکید کرد: توقف این پروژه که ۸ ماه به طول انجامید باعث ایجاد ضرر و زیان زیادی به شهرداری قزوین شد.

به گفته وی پس از قطع همکاری پیمانکار  بخشی از کار این پروژه به صورت امانی توسط شهرداری قزوین اجرایی شد.
 
وی افزود: از مدیریت شهری قزوین می خواهیم گزارش مالی این پروژه وصرفه جویی حاصل از اجرای امانی کار توسط شهرداری را به شورا ارایه نماید .
 
وی تاکید کرد:همچنین اختلاف قیمت انجام کار توسط پیمانکار و اجرا توسط شهرداری و همچنین رقم صرفه جویی شده برای ارزیابی کار در این پروژه به شورا ارایه گردد. 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط