یکشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۲۱

اللهیاری،

رایگان شدن اتوبوسهای درون شهری معیشت ۳۵۰۰ راننده تاکسی را با مشکل مواجه کرده است

با رایگان شدن اتوبوسهای درون شهری قزوین تمایل شهروندان به استفاده از ناوگان اتوبوسرانی بیشتر شده و همین امر باعث کاهش تعداد مسافران تاکسی و تهدید معیشت آنان شده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،قاسم اللهیاری رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعي و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین با بیان این مطلب اظهار کرد:طی تماس‌های رانندگان تاکسی ،با رایگان شدن ناوگان اتوبوسرانی شهر قزوین تعداد مسافران استفاده کننده از خدمات تاکسیرانی در شهر قزوین کاهش محسوسی داشته و همین امر باعث به خطر افتادن معیشت ۳۵۰۰ راننده تاکسی و خانواده های آنان شده است.

وی افزود: با توجه به هزینه های بسیار زیاد استهلاک خودرو و وسایل جانبی و یدکی خودرو به نظر می رسد کاهش تعداد مسافر در ناوگان تاکسیرانی هم  منجربه کاهش درآمدهای این قشر زحمتکش شده است و هم تامین هزینه های جاری آنان را با مشکل جدی مواجه نموده است .

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین خواستار حل این مشکل توسط مدیریت شهری قزوین شد و گفت: باید شهرداری قزوین برای این مشکل ایجاد شده تدابیر خاصی اتخاد نماید تا هم به شهروندان در استفاده از حمل و نقل عمومی  فشار وارد نشود و هم معیشت رانندگان تاکسی دچار مشکل نشود.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط