سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۳/۰۹

فصیحی رامندی،

باید در سپردن و اجرای پروژه ها به افراد در شهرداری قزوین ،سوابق آنها به لحاظ ارزشی، انقلابی و درمسیر ولایت و رهبری بودن مورد ارزیابی قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، فرج اله فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت علی ابن موسی الرضا (ع) اظهار کرد: به هر دلیل یک دوره از عمر شورا را با تعارض و تضاد بین برخی از اعضای شورا و شهرداری سپری نمودیم و فکر می کنم یک مقطع کوتاهی در آینده آرامشی را تجربه کنیم.

وی با اشاره به درپیش بودن مراسم افتتاح پروژه بوستان بزرگ بانوان در جنوب شهر افزود: از همکاران محترم عضو شورا در خواست دارم تا در مراسمات و افتتاح پروژه های شهری حضور یافته و در استقرار جو آرام، فضای سالم  و تلطیف شرایط در مدیریت شهری همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.

فصیحی رامندی همچنین با تاکید بر اینکه ما در شورا و شهرداری مشکل رفتاری داریم نه عملياتي و اجرایی، خاطر نشان کرد: از شهردار محترم نیز در خواست دارم که در برخی رفتارها تجدید نظر داشته باشد تا بتوانیم با همکاری و تعاملات بیشتر و تلطیف فضا خدمت رسانی خوبی را به شهروندان داشته باشیم.
 
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از سخنانش خواستار ارایه گزارش میزان محاسبه و دریافت عوارض صدور پروانه های ساختمانی در سال جاری و مقایسه آن با سال گذشته توسط مدیران درآمد مناطق شد و گفت: در بررسی عوارض صدور پروانه مقرر شد تا نرخ دریافتی بیشتر از ۵۰ تا ۶۰ درصد نباشد اما براساس گزارشات اعلامی در برخی مناطق هزینه افزایش عوارض صدور پروانه بیش از ۱۰۰ درصد محاسبه شده است ،لذا از مدیران درآمد مناطق درخواست دارم تا به صورت نمونه و مقایسه ای چند مورد از عوارض صدور پروانه را به شورا ارایه نمایند تا در صورت افزایش فاحش در این خصوص تجدید نظر شود.

فصیحی رامندی در بخش دیگری از این جلسه که به بررسی لایحه ساخت مجسمه شهید حسن پور اختصاص داشت گفت: باید در سپردن کارها به افراد ،سوابق آنها به لحاظ ارزشی، انقلابی بودن و درمسیر ولایت و رهبری مورد ارزیابی قرار گیرد و افراد دارای وجاهت ایمانی و ارزشی و اخلاقی باشند.

وی تصریح کرد: لازم است تا سازمان زیباسازی، سازمان فرهنگی ورزشی و کمیسیون فرهنگی شورا در انتخاب هنرمندان و افراد در اجرای کارها به این تذکر مهم توجه نمایند.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط