سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۲/۱۲

تقوی ،

لزوم اتحاد و انسجام مدیران استانی و شهر برای آبادانی قزوین /مشکل طرح شهید انصاری شرقی حل و فصل شود

مدیریت واحد و مسنجم باعث توسعه و آبادانی شهر و تسریع در پیشبرد اهداف مدنظر خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شورا ی اسلامی شهر قزوین ،مهری السادات تقوی رییس کمیسیون شهرسازی، املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین ،درجلسه علنی شورا که  با حضور سیاهکلی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی برگزار شد خواستار حل و فصل مشکلات طرح شهید  انصاری شرقی شد و گفت: در حال حاضر بیش از ۸۰ در صد پلاکهای محدوده اجرای طرح توسط شهرداری قزوین تملک شده است اما به دلایل میراث فرهنگی این پروژه تا کنون مسکوت مانده و اجرایی نشده است.
 
وی تاکید کرد: در ملاقاتها و بازدیدهای مردمی از محله شهید انصاری شرقی شهروندان خواستار بازگشایی این معبر هستند و لذا ضرورت دارد تا این موضوع در سطح استانی و کشوری در اسرع وقت حل و فصل شود تا هم رضایتمندی شهروندان حاصل شود و هم سرمایه های این شهر به هدر نرود.
 
تقوی بر لزوم وحدت و تعامل بیشتر مدیران استانی و شهری تاکید نمود و گفت: اجرای پروژه های شهری باعث توسعه استان و رضایت بیشتر شهروندان خواهد شد و لذا باید با انسجام و اتحاد در پیشبرد اهداف تلاش نماییم.
 
تقوی در ابتدای سخناشن در این جلسه ضمن گرامیداشت روز کارگر اظهار کرد: مبارک باد روز کارگر برتمامی کارگران زحمتکش وطنم ،کارگری که دستش را پیامبر (ص) بوسید و امروز چرخ تولید واقتصاد با دستان توانمند کارگران می چرخد و در وانفسای قتصادی کشور با تلاش او نفس می کشد و فقط او با زبان از اوتقدیرمی کنند و بس .
 
وی ادامه داد: همه می دانند که او از جانش مایه می گذارد اما جانباز نیست، از عمرش ذره ذره می کاهد و همچنان شرمنده در مقابل دیدگان فرزندش جان میدهد اما نامش شهید نیست او همچنان با افتخار در میدان مبارزه اقتصادی ایستادگی می کند و هرگز درکنار وزارتخانه ای هم تحصن نمیکند آری او هم مظلوم است وغریب ودر عین حال بزرگوار و هم جانباز است و شهید بلکه بهتر بگویم اسیر و در بند قوانینی که زحماتش را پایمال کرده اند و جایگاهش را آن چنان تنزل داده اند که کمتر کسی حاضر است به این شغل روی آورد.
 
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین، همچنین دراین جلسه ضمن گرامیداشت روز معلم این روز را به تمامی تلاشگران عرصه تعلیم وتربیت تبریک وتهنیت گفت.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط