سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۲/۱۲

فصیحی رامندی،

شهرداری قزوین درخصوص صدور پروانه برای اراضی قولنامه ای طبق قانون ومصوبه شورا و دستورالعمل واحد اقدام به صدور مجوز ساخت وساز نماید.

لزوم افزایش نسبی حقوق رانندگان آژانس شاغل در شهرداری قزوین/برای املاک قولنامه ای مطابق قانون و مصوبه شورا پروانه صادر شود

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین،فرج اله فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهر قزوین ،در جلسه علنی شورا با بیان این مطلب اظهار کرد: متاسفانه علی رغم تاکیدات و تذکرات شورای اسلامی شهر قزوین در مناطق شهرداری پیرامون املاک قولنامه ای به طور یکسان عمل نمی شود و در برخی نقاط شاهد صدور پروانه و در برخی مناطق نیز پروانه ساختمانی برای این املاک صادر نمی شود.
 
وی تاکید کرد: مطابق با مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال و ابلاغ مدیر کل امور شهری استانداری قزوین دیگر عذری برای این موضوع باقی نمی ماند لذا باید برای پلاکهای داخل بافت با کاربری مسکونی و داشتن حد نصاب  حتما پروانه ساختمانی بدون مراجعه به شورا صادر شود و برای پلاکهای عمومی مجوز صادر نشود و برای پلاکهای  زیر حدنصاب با کاربری مسکونی لایحه به شورا ارایه شود تا تصمیم گیری شود
 
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: بایستی شهرداری قزوین دستورالعمل واحدی به تمام مناطق ارایه نماید تا در این خصوص یکسان عمل شود.
 
 فصیحی رامندی در بخش دیگری از سخنانش خواستار توجه به صدور مجوز ساخت و ساز در اراضی هفت سنگان شد و گفت: با توجه به حل و فصل قضایی موضوع اراضی هفت سنگان وعلی رغم وجود مشکلات ضوابط ساخت و ساز باید این مشکل به نوعی تعیین تکلیف شود.
 
وی تصریح کرد:اگر بناست که پروانه صادر کنیم پس باید صادر شود لذا بنده  نگران هستم که دستگاه قضایی برای عدم صدور مجوز ترک فعل برای شهرداری و مناطق  در آینده لحاظ نماید که خوشایند نیست.
 
فصیحی رامندی با بیان اینکه در این منطقه ضوابط ساخت نداریم خاطر نشان کرد: برخی از مراجعین خواستار تمدید پروانه هستند لذا باید کار تمدید پروانه ها انجام شود.  
 
وی همچنین در تذکری به شهرداری قزوین خواستار افزایش نسبی حقوق رانندگان آژانس شاغل درشهرداری قزوین شد و گفت: با توجه به افزایش حقوق کارمندان و کارگران درسال جاری لازم است تا حقوق  رانندگانی که با خودروی خود مشغول فعالیت در شهرداری قزوین هستند نیز افزایش نسبی لحاظ شود.
 
فصیحی رامندی دربخش دیگری از این جلسه که به بررسی لوایح شهرداری قزوین اختصاص داشت در طرح دیدگاه خود پیرامون اعطای زمین به تشکلها و نهادها گفت: بنده با واگذاری اموال عمومی متعلق به شهرداری به نهاد ها و سازمانها و تشکلها موافق نیستم چون اموال عمومی است و واگذاری این اموال درآینده مشکلاتی را متوجه شهرداری خواهد کرد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط