سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۲/۱۲

در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین تاکید شد؛

لزوم همکاری تمامی دستگاههای اجرایی با شهرداری قزوین در طرح ساماندهی و رفع سد معبر در قزوین

اعضای کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین ضمن ارزیابی وضعیت دستفروشان و وانت بارهای میوه فروش و سد معبر آنها در نقاط مختلف شهر قزوین بر لزوم پای کار بودن تمامی ارگانها به ویژه مراجع قضایی و انتظامی تاکید نمودند.

به‌گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست حسین صلح جو و با حضور اعضا،اللهیاری رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی و معاونین خدمات شهری مناطق چهارگانه شهرداری قزوین و معاونت محیط زیست خدمات شهری با هدف بررسی پیرامون ساماندهی دستفروشان و رفع سد معبر وانت بارهای میوه فروش در شهر قزوین برگزار شد.

براساس این گزارش،ربیعی معاون محیط زیست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین در سخنانی گفت:در حال حاضر وظیفه اجرای رفع سد معبر عمومی به مناطق محول شده است و مدیران مناطق زیر مجموعه شهردار اقدامات را انجام می دهندلذا تبعیت لازم را از معاونت خدمات شهری ندارند بنابراین پیشنهاد می شود این موضوع تحت مدیریت واحدی پیگیری و اجرایی شود.

 وی افزود:مناطق باید براساس یک سیستم  هماهنگ برای سد معبر اقدام کنند که در این راستا و برای ساختارمند کردن رفع سدمعبر طرح پیشنهادی نوشتیم که قرار شد این موضوع در جلسات بررسی شود.

ربیعی همچنین خاطر نشان کرد : یکی از الزامات طرح ساماندهی دستفروشان و رفع سد معبر تامین زمین مناسب است که در این خصوص بایستی اداره راه و شهرسازی همکاری نماید.

در ادامه این جلسه هر کدام از معاونین خدمات شهری مناطق به بیان مسائل و مشکلات بر سر راه رفع سد معبر و ساماندهی دستفروشان پرداختند.

همچنین مطالبی از جمله همکاری و پای کار بودن تمامی ارگانهای مربوطه از جمله نیروی انتظامی و مراجع قضایی،افزایش تعداد نیروی انسانی در واجد اجراییات شهرداری ،مدیریت متحد و منسجم،ساماندهی وانت بارها در یک مکان مشخص، صدور کارت شناسایی برای مامورین رفع سدمعبر،بودن عوامل انتظامی در کنار نیروی اجراییات،اعمال قانون پلیس راهور از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح گردید.

اعضای کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین نیز بر لزوم توجه مراجع انتظامی و قضایی به موضوع رفع سد معبر و همکاری با شهرداری قزوین در ساماندهی دستفروشان تاکید نمودند.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط