یکشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۱۰

فاطمه اشدری،

مدیریت شهری برای ورزش صبحگاهی بانوان در بوستانها تدبیر نماید / شهرداری برنامه های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی خود درسال جاری را به شورا ارایه کند

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برنامه های روبنایی و زیر بنایی خود در سال جاری را با تمام جزییات به شورای اسلامی شهر قزوین ارایه نماید .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین،فاطمه اشدری رییس کمیسیون بانوان و امورخانواده شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا با بیان این مطلب اظهار کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین مکلف است قبل از سال جدید تمامی برنامه های خود را به شورا ارایه دهد اما هنوز ما اعضای شورا نمی دانیم که چه اقداماتی قرار است در سال جاری در مناسبتهای مختلف برگزار شود.
 
وی با بیان اینکه تقریبا از یک ماه آینده اوقات فراغت دانش آموزان آغاز می شود ادامه داد:باید برنامه های زیر ساختی فرهنگی ،آموزشی ووزشی شهرداری در مراکز فرهنگی و فرهنگسراها مشخص باشد و تعرفه  آنها نیزمعین شده باشد لذا از سازمان فرهنگی ورزشی می خواهیم تا تمامی برنامه های خود را به کمیسیون فرهنگی شورا ارایه نماید.  
 
وی در ادامه سخنانش برلزوم بازنگری در آیین نامه تقدیر شورا از افراد شاخص در بخشهای مختلف هنری، فرهنگی اجتماعی و ورزشی تاکید نمود و افزود: بایستی در اولین فرصت در کمیسیون فرهنگی شورا آیین نامه جدید برای تجلیل و تقدیر از افراد شاخص در بخشهای مختلف تهیه وتدوین وبه شهرداری برای اجرا ابلاغ گردد.
 
اشدری با تاکید بر اینکه باید با هیاتهای ورزشی نشست داشته باشیم تصریح کرد: شهرداری با توجه به ردیف خاص ورزش برای مساعدت از تیم های ورزشی و ورزش قهرمانی و همگانی همراه ورزشکاران است لذا  می توان سازمان فرهنگی ورزشی را در فراخوان برگزاری مسابقات ورزشی درگیر کار نمود تا مردم و رزشکاران بدانند که شورا وشهرداری پای کار ورزش است.
 
رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین همچنین خواستار ارایه برنامه حمایتی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از ورزش شد و گفت:حمایت از تمامی رشته های ورزشی باید در شهرداری قزوین مورد توجه قرار گیرد و دراین خصوص باید با برنامه عمل نمود.
 
اشدری همچنین خواستار تدابیری برای ورزش صبحگاهی بانوان در بوستانها شد وگفت: به منظور راحتی و آسایش بانوان باید فضاهایی برای ورزش صبحگاهی بانوان در بوستانها فراهم شود.
 
وی همچنین در ادامه سخنانش پیشنهاد نمود تا زمان تشکیل شورای سیاست گزاری برای نشریه پیام شهر فعالیت این هفته نامه متوقف شود چرا که ادامه روند انتشار این نشریه به جز هزینه، فایده ای برای شهر و مدیریت شهری ندارد.
 
این عضو شورای اسلامی شهرقزوین  تاکیدکرد: اخبار ومطالب منتشر شده در این نشریه اکثرا اخبار سوخته و تاریخ گذشته هستند و هر نوع مطلبی که به مذاق خودشان خوش باشد آن را کار می کنند لذاپیشنهاد می کنم تا تشکیل شورای سیاستگزاری در شورا  برای این نشریه ، نسخه جدید آن منتشر نشود .
 
اشدری همچنین با اشاره به درپیش بودن روز معلم ضمن قدردانی از تلاشهای معلمان زحمتکش در عرصه تعلیم و تربیت گفت: شایسته است شهرداری قزوین لایحه ای تحت عنوان کمک و یا تقدیر از معلمان نمونه را به صحن شورا ارایه نماید.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط