یکشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۱۰

در هفته گرامیداشت شوراهای اسلامی شهر و روستا صورت گرفت؛

دیدار صمیمانه فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین با اعضای شورای اسلامی شهر قزوین

در هفته گرامیداشت شوراهای و اسلامی شهر و روستا امیر شفیعی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین و هیأت همراه وی با حضور در پارلمان محلی قزوین با منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر قزوین دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، دراین جلسه علی فرمانی رییس شورای اسلامی شهر قزوین ضمن تقدیر و تشکر از حضور امیر شفیعی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین بر ضرورت افزایش سطح همکاری بین این دو نهاد تاکید کرد.

فرمانی ادامه داد: شوراهای شهر و روستا واسط بین مردم و مدیران هستند و درخصوص حل و فصل مشکلات سیاست گزاری و تصمیم سازی می کنند.

وی با بیان اینکه خروجی همه خدمات باید رضایت خدا و رضایت شهروندان باشد تاکید کرد: باید با تعامل و همکاری میان سازمان ها و ارگانها در راستای خدمت بیشتر به مردم بکوشیم لذا در این راستا اقدامات خوبی از جمله طرح ویژه نوسازی  بافت فرسوده ،راه اندازی مرکز پژوشهای شورا و شهرداری ،جابجایی میدان مرکزی میوه و تره بار ،مدیریت ترافیک در دستورکار شورا و مدیریت شهری قزوین قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه از همراهی و همکاری لشگر  ۱۶ زرهی قزوین در بحث توافقات تعییر کاربری اراضی ارتش تقدیر نمود وگفت:به سرانجام رسیدن توافقات تعییر کاربری در اراضی ارتش در طرح توسعه شهری و کاهش قیمت زمین بسیار موثر است و امیدواریم در این زمینه اتفاقات خوبی را شاهد باشیم.

در ادامه این نشست امیر  شفیعی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین ضمن تبریک روز شوراها به تمامی خدمتگزاران این عرصه اظهار کرد: ارتش در تمامی بخشها با تمام توان وامکانات در خدمت مجموعه مدیریت شهری قزوین می باشد و در هر زمینه ای آماده همکاری است.

وی همچنین از آمادگی برگزاری نشست و همکاری های مشترک میان مدیریت شهری پیرامون حل و فصل توافقات تغییر کاربری اراضی ارتش خبر داد.

امیر شفیعی همچنین خواستار توجه مدیریت شهری قزوین به کوی سازمان ارتش و ارائه خدمات شهری به این مناطق شد و گفت : این انتظار وجود دارد تا به مشکلات روشنایی معابر زیباسازی و آسفالت و خدمات شهری در کوی سازمانی ارتش همانند سایر مناطق رسید و توجه شود.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط