سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۲۳

در جلسه کمیسیون بانوان و امور خانواده صورت گرفت؛

بررسی برنامه های سال آینده مدیریت شهری در حوزه اقدامات‌ رفاهی بانوان شاغل در شهرداری قزوین

در جلسه کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین برنامه های سال آتی مدیریت شهری قزوین در حوزه فرهنگی ، ورزشی و سلامت و اقدامات رفاهی برای بانوان شاغل در شهرداری قزوین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست فاطمه اشدری و با حضور اعضا، برجی سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی، سعیدی مدیر توسعه سرمایه انسانی،نوراله پور عکاس پیشکسوت،مهتریان مدیر اجرایی جشنواره عکس خانواده و با هدف بررسی موضوعات مربوطه در حوزه بانوان و خانواده برگزار شد.

براساس این گزارش؛ روند اجرا و برگزاری جشنواره عکس با محوریت خانواده با حضور برجی سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی،میترا مهتریان مدیر اجرایی جشنواره عکس خانواده و نوراله پور عکاس پیشکسوت قزوین مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا طراحی لوگو،سایت و تندیس این جشنواره انجام شود و جشنواره نیز در روز پنجاه بدر برگزار گردد.

در ادامه جلسه نیز برنامه های سال آینده شهرداری قزوین در حوزه سلامت بانوان ،اجرای برنامه های ورزشی و فرهنگی و اقدامات کمیته رفاهی توسط سعیدی مدیر توسعه سرمایه انسانی تشریح شد و پیشنهادات و نقطه نظرات رییس و نائب رییس کمیسیون و نمایندگان بانوان شاغل در شهرداری مطرح گردید.

گفتنی است؛برگزاری برنامه های متنوع ورزشی ،فرهنگی و آموزشی، اجرای برنامه های گردهمایی،بهره مندی از ظرفیتهای بانوان در حوزه های مختلف ارتقای اقدامات رفاهی پرسنل ،حل مشکلات بیمه تکمیلی و پرداخت معوقات پرسنل شرکتی از دیگر موارد مطروحه در این جلسه بود.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط