سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۶

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین ؛

لزوم توجه به راهنمایی مسافران برای حضور در اماکن گردشگری قزوین/ قزوین شهر مذهبی چهار انبیاءو محور گردشگری وطبیعت گردی است

بایستی در مبادی ورودی شهر قزوین جهت تردد آسان مسافران به اماکن تاریخی و گردشگری هماهنگی های لازم جهت راهنمایی آنها صورت گیرد.

حسین صلح جو، رییس کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین ،با بیان اهمیت معرفی همه جانبه شهر قزوین در ایام نوروز به مسافران و گردشگران اظهار کرد: قزوین با داشتن بیشترین آثار تاریخی، میراث فرهنگی و طبیعی شامل مقبره چهار انبیا ،امامزاده حسین (ع)، بازار، آب انبارها،  قلعه می تواند سلیقه های مختلف را جوابگو باشد که معرفی برخی از این آثار شاخص زمینه حضور گردشگران در ایام نوروز را مهیا خواهد کرد.
 
وی افزود: مدیریت شهری قزوین باید با استفاده از تمامی ظرفیتها نسبت به معرفی شهر قزوین در ایام نوروز برای مسافران و گردشگران اقدام نماید.
 
به گفته صلح جو ،همچنین لازم است  در مبادی ورودی شهر جهت تردد آسان مسافران به اماکن تاریخی و گردشگری هماهنگی ها ی لازم جهت راهنمایی آنها صورت گیرد.  
 
وی تصریح کرد: بایستی تابلوهای راهنمایی مسافران و گردشگران در سطح شهر باید بازبینی شود و برای حضور مسافران عبوری و گردش هر چند کوتاه آنان نیز در شهر برنامه ریزی شود.
   
رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین خواستار توجه به فضاسازی و زیباسازی شهری در ایام نوروز و استقبال از بهار شد و گفت:فضاسازی شهری به ویژه میادین شهر باید مورد توجه قرار گیرد و همچنین مناطق منفصل شهری نیز باید در فضاسازی ها در ایام نوروز  فراموش نشوند.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط