سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۶

رییس شورای اسلامی شهر قزوین خبر داد؛

از شورایاران محلات قزوین تقدیر می شود/شهرداری قزوین گران اداره می شود

به منظور ارج نهادن و تقدیر از زحمات و تلاشهای شورایاران نواحی مختلف قزوین در همراهی شورا و مدیریت شهری قزوین در حل مشکلات شهروندان طی مراسمی از شورایاران قزوین تجلیل خواهد شد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،علی فرمانی رییس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد، با بیان این خبر و ضمن تاکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت شورایاری‌ها و سمن‌ها برای اداره شهر اظهار کرد:شورایاری ها کوچکترین هسته مشارکت مردمی در جامعه برای دخالت دادن مردم در حل مشکلات خود هستند؛در واقع شورایاری ها را می توان نماد یک حرکت مردمی در انعکاس مشکلات و همکاری با مسئولین در برنامه های تبیین شده تلقی کرد.
 
وی افزود:شورایاران یک بازوی بسیار قدرتمند برای شورا و مدیریت شهری قزوین هستند و برای اداره شهر می‌توان از ظرفیت آنان ، مدیریت محله و سازمانهای مردم نهاد فعال در محلات و مناطق استفاده نمود.
 
به گفته رییس شورای اسلامی شهر قزوین  در شورای ششم نسبت به احیای شورایاری ها اقدام شد و خوشبختانه توانستیم با فعالیت و مشارکت شورایاران نسبت به شناسایی مشکلات و برطرف نمودن آنها در سطح محلات و مناطق اقدام نماییم.
 
وی تصریح کرد: در راستای اهمیت حضور شورایاران کنار شورا و مدیریت شهری قزوین طی مراسمی از تلاشها و زحمات صادقانه و جهادی شورایاران تقدیر خواهد شد.
 
فرمانی در  بخش دیگری از سخنانش در این جلسه  با انتقاد از اینکه شهرداری قزوین گران اداره می شود گفت: از ابتدای کار آغاز به کار شورای ششم تاکید نمودم که شهرداری قزوین گران اداره می شود و هیچ اراده ای هم برای حل این موضوع در مدیریت شهری وجود ندارد.
 
وی خاطر نشان کرد: بسیاری از کارشناسی ها و قیمت گذاری ها در اجرای پروژه های مختلف و قیمت تمام شده در شهرداری قزوین بیشتر از قیمت عادله است که ادامه این روند قطعا به صرفه و صلاح شهرداری وشهر قزوین نخواهد بود.
 
وی تاکید کرد: باید مدیریت شهری قزوین به دنبال یکسری تغییرات درسیستم باشد و برای این موضوع برنامه ریزی نماید و راهکار ارایه دهد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط