سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۶

لایحه ساماندهی کافه ون ها، روی میز کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین

کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین با هدف بررسی لایحه ساماندهی کافه ون ها و نامه های واصله شهرداری قزوین تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست حسین صلح جو و با حضور اعضا، اللهیاری رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، و با هدف بررسی لایحه ساماندهی کافه ون ها و نامه های واصله برگزار شد.

براساس این گزارش، در ابتدای این جلسه لایحه شهرداری قزوین پیرامون ساماندهی کافه ون ها و اغذیه فروش‌های سیار، کافه کتاب‌ها و کاروان‌های سیار و مزایده واگذاری زمین مربوطه این کسب و کارها توسط اللهیاری رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی تشریح شد.

این گزارش می افزاید: سامان بخشی ضابطه مند مشاغل سیار در فضاهاي عمومی،افزایش حضور شهروندان در فضاهای شهری از اهداف طرح ساماندهی کافه ون ها می باشد.

همچنین ،موضوعاتی از قبیل انواع فعالیت‌های رایج و واحدهای سیار فضاها و معابر مورد استفاده در طرح ،نحوه واگذاری، تعیین اجاره بها و عقد قرارداد و شرح وظایف دستگاههای ذیربط در این لایحه توسط اعضای کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است؛ اعضای کمیسیون خواستار بررسی همه جانبه طرح ساماندهی کافه ون ها و ارزیابی نقاط مثبت و منفی این طرح شدند.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط