چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۹

حسین صلح جو،

خرید دستگاه تصفیه شیرابه پسماند در سایت پاکسار

به همت اعضای شورا و مدیریت شهری و به منظور استفاده بهینه از شیرابه پسماند در سایت پاکسار ،دستگاه تصفیه پسماند از یک شرکت دانش بنیان خریداری می شود.

حسین صلح جو رییس کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامي شهر قزوین با بیان این مطلب اظهار کرد :تصفیه شیرآبه زباله یا به عبارتی تصفیه پساب حاصل از پسماند شهری با افزایش و توسعه استفاده از مراکز دفن زباله بیش از پیش مد نظر قرار گرفته است و شیرابه پسماند توسط این دستگاه  به آب خام قابل آبیاری جهت فضای سبز۲۳هکتاری سایت تبدیل و استفاده خواهد شد.

وی افزود: تولید شیرآبه با سطح آلایندگی بسیار بالا و تغییرات محسوس حجم و ترکیب شیمیایی در صورت عدم تصفیه شیرابه زباله می تواند مشکلات عدیده ای را ایجاد نماید.

وی با بیان اینکه شهرداری قزوین با هدف تصفیه شیرابه زباله اقدام به خرید دستگاه این فرآیند از شرکت دانش بنیان نموده است خاطر نشان کرد:پس از بررسی های فراوان و در راستای حفظ محیط زیست و استفاده بهینه از شیرابه پسماند توسط اعضای شورا بازدید از شرکت دانش بنیان صورت گرفت و پس از تایید اعضا شرایط خرید دستگاه از سوی اعضا اعلام گردید.

وی ادامه داد:به منظور نتیجه گیری مطلوب از این فرایند مقرر شد تا با عقد قرارداد با شرکت مورد نظر که به تایید شورای اسلامی شهر قزوین رسیده است روند ادامه کار انجام شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری درخصوص جزییات این قرارداد گفت: اخذ ضمانت نامه بانکی به ميزان عدد مورد پرداخت ،صحت سنجی و ارزیابی عملکرد دستگاه، پرداخت مبلغ قرارداد  پس از دو فصل گرما و سرما و مابقی رقم قرارداد نیز طبق شرایط حقوقی پرداخت گردد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط