جمعه ۱۴۰۱/۱۱/۲۱

دعوت ريیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین از مردم برای حضور در راهپیمایی حماسی ۲۲بهمن

ريیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، با صدور پیامی مردم ولایت مدار و انقلابی قزوین را به حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲بهمن دعوت کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛متن پیام به شرح ذیل است؛

"بسم‌الله الرحمن الرحیم"

پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، بدون شک بزرگترین افتخار و دستاورد ملت مسلمان ایران در طول اعصار گذشته است و دهه مبارک فجر یادآور جانفشانی مردان و زنان غیوری است که با پیروی از رهبری معمار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) و تکیه بر عزم و اراده خویش، توانستند ایران عزیز را از جولان استبداد و استعمار بزدایند.

نهضت امام خمینی (ره)، موجب قطع دست استکبار جهانی به سردمداری آمریکای تجاوزکار شد و نور امید و گرمی حیات را به کالبد سرد مسلمانان و مستضعفان جهان دمید و تجربه ای تازه از حکومت دینی را به بشریت عرضه کرد.

اطمینان داریم که آحاد ملت همیشه بیدار ایران اسلامی با حضور در آوردگاه عظیم اراده های پولادین در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن حمایت از آرمانهای انقلاب و شهدای عزیز ، پایداری در برابر زورگویان عالم به ویژه آمریکای جنایت پیشه را به نمایش خواهند گذاشت.

بدینوسیله از شهروندان فهیم قزوینی، تقاضا داریم همچون گذشته و هم دوش سایر هموطنان در این راهپیمایی، با حضوری پرشور و حماسی، ضمن زنده نگاه داشتن یاد و خاطره امام راحل و شهدای همیشه جاوید کشور و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، این حرکت بزرگ را بیش از پیش مظهر اتحاد و انسجام ملی، وحدت کلمه و عزم راسخ مردم ایران اسلامی در پایبندی به آرمان‌های آن نمایند.

"رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین"

 

پایان پیام/

 

تصاویر مرتبط