یکشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۶

مهدی خانی ،

افزایش ۶۰درصدی هزینه های عمرانی در بودجه سال آینده /تطابق بودجه با برنامه پنج ساله سوم شهرداری از نقاط قوت بودجه است

پروژه های ممتازی در حوزه خدمات شهری در بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری قزوین گنجانده شده است که با اجرایی شدن آنها، شهر قزوین در سال آینده شاهد رونق و شکوفایی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ، مهدی مهدی خانی دبیر و رئیس کمیسیون عمران، ترافیک وامور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه تقدیم بودجه شهرداری قزوین در سال ۱۴۰۲ با بیان این مطلب اظهار کرد: بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ شهرداری قزوین از جوانب مختلف از جمله  افزایش ۶۰ درصدی هزینه های عمرانی دارای نقاط مثبتی است که  باعث افزایش تحرک در حوزه عمرانی و پویایی شهر خواهد شد.
 
وی ادامه داد: همچنین همت مدیریت شهری در راستای ایجاد درآمدهای پایدار و کاهش درآمدهای ناشی از تخلفات و جرایم کمیسیون ماده صد در بودجه ستودنی است چرا که این موضوع باعث خواهد شد تا شهر فروشی رخ ندهد و ضوابط معماری وشهرسازی در شهر رعایت شود، هرچند که ممکن است از بودجه شهرداری کاهش یابد.
 
وی همچنین ضمن تقدیر از تلاشهای صورت گرفته در تدوین بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری قزوین توجه به موضوع هوشمند سازی در مدیریت شهری را از دیگر نقاط مثبت بودجه پیشنهادی ذکر کرد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط