یکشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۶

فصیحی رامندی،

بودجه سال آینده شهرداری قزوین واقعی است

بودجه ۲۷۰۰میلیاد تومانی سال آینده شهرداری قزوین واقعی است و به نسبت بودجه سالهای گذشته متورم نخواهد بود.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین فرج اله فصیحی رامندی، عضو شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه تقدیم بودجه شهرداری قزوین در سال۱۴۰۲ با بیان این مطلب اظهار کرد: طی سنوات اخیر دغدغه بنده در روند تصویب و بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین متورم و غیر واقعی بودن منابع درآمدی آن بود که بر این مبنا منابع درآمدی در بودجه پیش بینی می شد اما محقق نمی شد.
 
وی ادامه داد: عدم تحقق منابع درآمدی باعث عدم تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی می شود لذا همیشه تدوین بودجه باید واقعی لحاظ شود.
 
فصیحی رامندی در ادامه با بیان اینکه درسال جاری با تسویه بدهی کلان بانک شهرشاهد تحقق قابل قبول بودجه بودیم تاکید کرد: با توجه به جمیع جهات به نظر می رسد بودجه سال آینده شهرداری قزوین متورم نیست و براساس واقعیات تدوین شده است.
 
وی تصریح کرد: پس از تقدیم بودجه، شورای اسلامی شهر قزوین در جلسات فشرده و شبانه روزی بایستی در وقت مقرر قانونی نسبت به بررسی جزییات بودجه پیشنهادی اقدام نماید وپس از تصویب به شهرداری قزوین ابلاغ گردد.

فصیحی رامندی اظهار داشت: ویژگی دیگر بودجه امسال این است که اتکاء به منابع درآمدی از محل فروش املاک کاهش یافته و به درآمدهای عمومی و عوارضات توجه بیشتری شده است.

وی افزود: به نظر بنده شهرداری نباید تا تکمیل پروژه های نیمه تمام پروژه جدیدی شروع کند مگر بنا به ضرورت مانند نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی که می بایست انهم بصورت لایحه ای جداگانه تقدیم شورا گردد.

این عضو شورای اسلامی شهز قزوین در پایان گفت:در هر حال ضمن تشکر از شهردار محترم و همکاران ایشان در تدوین بودجه  تصور میکنم بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال ۱۴۰۲ بودجه ای واقعی و قابل تحقق می باشد

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط