یکشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۶

تقوی،

توجه به هوشمندسازی شهری از نقاط قوت بودجه شهرداری است / لزوم اختصاص ردیف بودجه ویژه بانوان در سازمانهای شهرداری

در راستای توانمند سازی بانوان ضرورت دارد تا ردیف بودجه ویژه بانوان در تمامی سازمانهای شهرداری قزوین در بودجه سال ۱۴۰۲ لحاظ گردد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، مهری السادات تقوی رئیس کمیسیون شهرسازی، املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه تقدیم بودجه شهرداری قزوین در سال ۱۴۰۲ با بیان این مطلب اظهار کرد: برای رسیدن به ساختاری استاندارد و درست نیاز داریم برش بودجه بانوان و خانواده را در تمامی سازمانهای شهرداری قزوین در  بودجه پیش‌بینی کنیم و نسبت به اجرایی نمودن برنامه ها اقدام نماییم.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش یکی از نقاط قوت بودجه سال ۱۴۰۲ را توجه به هوشمند سازی شهر قزوین ذکر کرد و گفت: توجه به این حوزه در شرایطی که  سایر شهر ها کمیسیون ویژه هوشمندسازی را در برنامه های مدیریت شهری دارند بسیار مهم است و لذا ضرورت دارد تا در بررسی بودجه به این موضوع توجه ویژه ای صورت گیرد.
 
تقوی،همچنین به تسویه بدهی کلان شهرداری قزوین به بانک شهر قزوین به عنوان یکی از اقدامات مهم وبزرگ شورای ششم و مدیریت شهری یاد نمود و گفت: به همت مجموعه شورا و مدیریت شهری مشکل ده ساله بدهی کلان شهرداری به بانک شهر حل وفصل شد و در بودجه سال آتی نیز درصد تغییر در استقراض و بدهی ها بسیار کاهش یافته است که نکته بسیار مثبتی است.
 
وی بر لزوم استفاده از توان سرمایه گذاران و توان بخش خصوصی در توسعه و آبادانی شهر تاکید نمود وگفت:استفاده از توان سرمایه گذاران در پیشبرد اهداف شهرداری و رونق شهر قزوین بسیار تاثیر گذار است و بایستی این بخش در بودجه پر رنگ دیده شود.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط