یکشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۶

فرمانی،

لزوم تکمیل پروژه های نیمه تمام در شهر قزوین / توازن بودجه در همه حوزه ها محقق شود

تکمیل و اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی در سطح شهر قزوین از سیاستها و اولویتهای مهم شورای ششم است و بایستی با جدیت و سرعت بیشتری محقق شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه تقدیم بودجه شهرداری قزوین طی سخنانی با اشاره به افزایش ۲۲ درصدی رقم بودجه ۱۴۰۲ بر ضرورت توجه به سیاستها و اولویتهای شورای ششم در بودجه تاکید و اظهار کرد: یکی از اولویتها و سیاستهای شورای ششم اتمام پروژه های نیمه تمام برای سال آینده است و این موضوع مورد پذیرش نیست که در سال آینده شاهد عدم تکمیل این پروژه ها باشیم.
 
وی افزود: بایستی از ظرفیت سرمایه گذاران و بخش خصوصی در حوزه عمران و آبادانی شهر قزوین بهره مند شویم و این موضوع باید در بودجه مورد توجه قرار گیرد.
 
فرمانی در ادامه تسویه بدهی کلان شهرداری قزوین به بانک شهر را نوید بخش آینده خوب برای این شهر دانست و گفت: این اقدام بزرگ با همت جهادی اعضای شورا و تیم مدیریت شهری قزوین محقق شد که می تواند زمینه ساز حرکتهای بزرگ در توسعه شهر قزوین باشد.
 
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین همچنین خواستار رعایت توازن در بودجه در عرصه های مختلف شد.
 
وی در ابتدای این جلسه در سخنانی ضمن گرامیداشت و تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری داهیانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، با تکیه‌ بر از خودگذشتگی و شهامت و خون جوانان وطن، اراده پولادین ملت و الهام گرفتن از نهضت عاشورا شکل گرفت و مردمان ایران‌زمین برای تحقق آرمان‌هایشان با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پا به میدان گذاشتند و لحظه‌ای از خواسته خود عقب‌نشینی نکردند.  
 
وی ادامه داد: امروز نیز انقلاب اسلامی ایران با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای  به درجه‌ای از رشد و بالندگی رسیده که جهان را تحت تأثیر خود قرار داده و ملت‌های آزادی‌خواه از این انقلاب بی‌نظیر الهام می‌گیرند.

 

پایان پیام/

 

تصاویر مرتبط