یکشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۶

اللهیاری،

استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران در توسعه و آبادانی شهر

میزان درصد افزایش اعتبارات فرهنگی ورزشی در بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ بسیار کم است و ضرورت دارد اعتبارات این حوزه افزایش قابل توجهی داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، قاسم اللهیاری رئیس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه تقدیم بودجه شهرداری قزوین در سال ۱۴۰۲ با بیان این مطلب اظهار کرد: اعتبارات فرهنگی ورزشی در بودجه پیشنهادی سال آینده ۳۸ درصد افزایش داشته است که درمقایسه با برخی حوزه ها که افزایش ۲۰۰درصدی داشته، بسیار کم است.
 
وی افزود: کار در حوزه فرهنگی یکی از اولویتها و تاکیدات مهم شورای ششم می باشد و در سال جاری نیز تحقق صد در صدی داشته است لذا ضرورت دارد به این حوزه توجه جدی شود.
 
اللهیاری، همچنین خواستار استفاده از توان بخش خصوصی و توان سرمایه گذاران در توسعه وآبادانی شهر قزوین شد و گفت: در بودجه امسال شهرداری قزوین حوزه سرمایه گذاری کمترین نقش را در پروژه های عمرانی و شهری داشت و در بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ نیز جایگاهی ندارد.
 
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه اکثر شهرها بسترهای لازم برای حضور سرمایه گذاران را فراهم نموده اند ضرورت دارد تا در بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری قزوین نیز این حوزه پر رنگ دیده شود.

 

پایان پیام/
 

تصاویر مرتبط