یکشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۰۲

دبیر شورای اسلامی شهر قزوین مطرح کرد؛

لزوم توجه به سرانه های آموزشی در تغییر کاربری ها

تغییر کاربری زمنیهای آموزشی باعث ازبین رفتن و کاهش سرانه های آموزشی در شهر خواهد شد و آینده شهر را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین،مهدی مهدی خانی دبیر و رئیس کمیسیون عمران،ترافیک وامور زیر بنایی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد،ضمن محکوم نمودن اقدام مذبوحانه اتحادیه اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارکرد:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی برآمده از دل مردم ایران بوده که ضمن حراست از منافع ملی، نقشی ماندگار و انکارنشدنی در مبارزه با تروریسم در منطقه غرب آسیا ایفا کرده است.
 
وی تصریح کرد:اروپایی ها امنیت امروز خود در خاورمیانه و جهان را مدیون رشادت های سپاه پاسداران و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هستند.
 
 مهدی خانی در بخش دیگری از این جلسه در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه شهرداری درخصوص اخذ ده درصد ارزش افزوده ناشی از تغییر کاربری در  پلاکهایی با کاربری قطعات آموزشی گفت: تغییر کاربری زمنیهای آموزشی باعث ازبین رفتن  و کاهش سرانه های آموزشی در شهر خواهد شد و آینده شهر را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
 
وی تاکید کرد: به منظور تصمیم گیری منطقی و صحیح در خصوص این لایحه، پیشنهاد می شود مجددا لایحه مذکور در کمیسیون مربوطه بررسی و ابعاد و وزوایای مختلف آن واکاوی شود.
 
مهدی خانی همچنین با اشاره به بررسی آیین نامه خروج خودروی تاکسی پیکان در کمیسیون عمران خاطر نشان کرد:در جلسه اخیر کمیسیون عمران شورا مفاد آیین نامه خروج خودروی پیکان مورد بحث وبررسی قرار گرفت و اصلاحاتی نیز پیرامون آن صورت گرفت.
 
وی افزود: تسهیلات و روشهای خوبی برای اجرایی شدن طرح خروج خودروی تاکسی پیکان درنظر گرفته شده که امیدواریم با استقبال رانندگان تاکسی بتوانیم ۷۶ خودروی تاکسی پیکان فرسوده را از ناوگان تاکسیرانی خارج نماییم.
 
وی در بخش دیگری از این جلسه خواستار نامگذاری یکی از خیابانهای شهر قزوین به نام دکتر فريدون عزيزي، از مفاخر شهر قزوین و رئیس پژوهشکده علوم غدد درون ريز و متابوليسم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شد.

 

پایان پیام/
 

تصاویر مرتبط