یکشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۰۲

تقوی،

لزوم اعمال مدیریت فرهنگی و نظارت بر اجرای سیاستهای شورا در مجموعه سعد السلطنه

اعمال مدیریت فرهنگی و اسلامی در مجموعه سعدالسلطنه و اجرای سیاستهای شورای ششم توسط مدیریت شهری پیگیری شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،مهری السادات تقوی رئیس کمیسیون شهرسازی، املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که بادستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد ،در طرح دیدگاه خود پیرامون اعطای مجانی اذن در انتفاع از سرای موسوم بهشتیان در سعدالسلطنه به مدت سه سال از تحویل سرا برای تشکیل پاتوق تعالی بانوان اظهارکرد: مدیریت فرهنگی مجموعه سعد السلطنه و حضور افراد فرهنگی در این مجموعه باعث خواهد شد تا نیازهای بانوان به ویژه افراد محجبه نیز در این مکان برطرف گردد.
 
وی افزود: اعطای اذن در انتفاع از سرای بهشتیان مجموعه سعد السلطنه برای اقدامات فرهنگی به ویژه درحوزه بانوان اقدام خوبی است اما به نظر می رسد نظارتهای بیشتری در این خصوص باید صورت گیرد تا سیاستهای فرهنگی شورا و مدیریت شهری در این مکان اجرایی شود.
 
وی همچنین در خصوص نحوه واگذاری غرف سعدالسلطنه به افراد هنرمند تاکید کرد:حضور افراد هنرمند با نشانهای درجه یک و ویژه در غرفه های سعدالسلطنه می تواند به صورت رایگان باشد اما بایستی درقبال عدم پرداخت اجاره خدماتی از قبیل آموزش رایگان ومعرفی هنر قزوین به گردشگران نیز از آنها مطالبه شود.
   
رئیس کمیسیون شهرسازی،املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از سخنانش ضمن قدردانی از زحمات تلاشهای پاکبانان شهر قزوین در امر برفروبی و یخ زدایی معابر قزوین اظهارکرد: متاسفانه این قشر که در چند روز اخیر متحمل زحمات زیادی شده اند حقوقهای معوقه دارند که لازم است مدیریت شهری قزوین نسبت به پیگیری و پرداخت معوقات اقدام نماید.
 
وی خاطر نشان کرد: همچنین پیشنهاد می شود به پاس قدردانی از زحمات و تلاشهای انجام شده پاکبانان طی این روزها ،اضافه کاری و پاداش برای آنان درنظر گرفته شود چرا که عملکرد این قشر زحمتکش پیشانی و عملکرد شهرداری از سوی شهروندان تلقی می شود.
 
تقوی همچنین در بخش دیگری از این جلسه که به بررسی لایحه طرح تملک پلاکهای باقی مانده در محله هادی آباد اختصاص داشت گفت:۲۸ پلاک تملک نشده در این منطقه باقی مانده است که به منظور تسریع در روند کارها قرار است شرکت عمران و مسکن سازان استان به عنوان شرکت کارگزار دراین زمینه ورود یابد.
 
وی تاکید کرد:طبق مذاکرات انجام شده در کمیسیون شهرسازی مقرر گردید تا شهردار ی قزوین تامین اعتبار برای طرح تملک پلاکهای باقیمانده در این محله را انجام دهد و شرکت عمران مسکن سازان نیز تا تاریخ خرداد ماه تعداد ۱۵ پلاک را خریداری نماید و درصورت تحقق این موضوع ادامه روند کار با شرکت مذکور صورت گیرد.
 
وی همچنین در ابتدای سخنانش در این جلسه ضمن محکوم نمودن اقدام اخیر اتحادیه اروپا در تروریستی جلوه دادن سپاه پاسداران تاکید کرد:این اقدام  نه تنها چیزی از عزت و سربلندی این این نهاد کم نخواهد کرد بلکه بار دیگر اهمیت و وجود سپاه در عرصه های مختلف را صد چندان خواهد کرد.
 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط