یکشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۰۲

اللهیاری ،

امنیت اروپا مدیون سپاه پاسداران است

اروپایی ها امنیت امروز خود را در جهان مدیون رشادت های سپاه پاسداران هستند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، قاسم اللهیاری  رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد، ضمن محکوم نمودن اقدام خصمانه و غیر قانونی اتحادیه اروپا در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارکرد: سپاه انصافا جان مردم ایران است؛ چرا که این نهاد مقتدر در تمامی بحران ها از جمله سیل، زلزله و تمام سختی ها با فعالیت های جهادی درکنار مردم بوده است.
 
وی افزود: امروز علاوه بر امنیت منطقه‌، مردم اروپا نیز امنیت امروز خود را مدیون سپاه هستند و اگر سپاه نبود، امروز اروپا باید درگیر مقابله با داعش می‌بود.
 
 این عضو شورای اسلامی شهر قزوین به برخوردهای دو گانه و متناقض کشورهای اروپایی اشاره نمود و گفت: سپاه به عنوان نیروی مسلح کشور، در تامین امنیت  ایران و کشورهای منطقه تاثیر گذار بوده است و این نهاد مقدس در حالی توسط اتحادیه اروپا تروریستی خوانده می شود که از گروههای منافقین که دستشان به خون ۱۷ هزار شهید آغشته است حمایت می کند و تروریست خوانده نمی شوند.
 
وی بار دیگر ضمن محکوم نمودن این اقدام شنیع، تاکید کرد: مردم ایران سپاه را از خود می دانند و در کناراین نیروی مقتدر که امنیت کشور را تامین می کنند ایستاده اند و امیدواریم آن آرمانی که امام خمینی (ره)فرمودند :"قدس شریف با حضور نیروهای سپاه آزاد شود".
 
 اللهیاری در بخش دیگری از این جلسه که به بررسی لایحه تملک پلاکهای باقیمانده در محله هادی آباد توسط شرکت عمران مسکن سازان استان قزوین اختصاص داشت گفت: ۵۱ درصد سهام این شرکت متعلق به شهرداری قزوین است و افرادی از شهرداری قزوین عضو هیات مدیره آن هستند، لذا انعقاد تفاهم نامه با شرکت مذکور مصداق بارز تعارض منافع است.
 
 وی همچنین در خصوص وضعیت خرید و تملک پلاکها در این طرح گفت: باید شورای شهر نیز در جریان توافقات با مالکین و نحوه قیمت گذاری قرار گیرد.
 
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین ، درادامه جلسه که به بررسی لایحه طرح ایجاد پاتوق تعالی بانوان اختصاص داشت گفت: این طرح که در راستای رفع نیازهای بانوان و مادران  طراحی شده در یکی از جلسات کمیسیون فرهنگی با حضور زهرا معروف مشاط از هئیت مهدیاران که اخیرا نیز به عنوان یکی از بانوی تاثیر گذار کشور مورد تقدیر ریاست جمهوری قرار گرفته، مورد بررسی قرار گرفت.
 
وی با اشاره به لایحه شهرداری قزوین پیرامون اعطای اذن در انتفاع از سرای بهشتیان مجموعه سعد السلطنه برای اقدامات فرهنگی به ویژه در حوزه بانوان گفت: با توجه به طرح خانم مشاط که به عنوان بهره بردار دراین لایحه درنظر گرفته شده تمامی بخش‌های مختلف در حوزه آموزشی، تفریحی و رفاهی همراه با آموزه‌های دینی و اسلامی آماده و مهیا خواهد شد.
 
 به گفته این عضو شورای اسلامی شهر قزوین ، برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های جذاب آموزشی،کارآفرینی، توسعه فردی،کافه رستوران و خانه بازی و مهد کودک در این طرح لحاظ شده  و با توجه به نیازمندی‌های بانوان و مادران شهر در سرای بهشتیان اجرایی خواهد شد.
 
وی همچنین در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه شهرداری درخصوص اخذ ده درصد ارزش افزوده ناشی از تغییر کاربری در پلاکهایی با کاربری قطعات آموزشی گفت: تغییر کاربری زمنیهای آموزشی باعث ازبین رفتن کاهش سرانه های آموزشی در شهر خواهد شد، وهمچنین کاهش دریافت سهم ارزش افزوده ناشی از تغییر کاربری از ۱۷/۲۵ به ۱۰درصد منطقی و قانونی نیست.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط