یکشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۰۲

فرمانی،

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چشم و چراغ این میهن است / لزوم توجه به مدیریت فرهنگی مجموعه سعد السلطنه قزوین

مدیریت شهری قزوین نسبت به مدیریت فضای فرهنگی سعدالسلطنه و واگذاری غرفه ها به شیوه مزایده توجه ویژه ای نماید .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه اعطای مجانی اذن در انتفاع از سرای موسوم بهشتیان در سعدالسلطنه به مدت سه سال از تحویل سرا برای تشکیل پاتوق تعالی بانوان اظهارکرد:در حال حاضر فضای فرهنگی مجموعه تاریخی سعد السلطنه و نحوه مدیریت غرفه ها به لحاظ رعایت موازین شرعی و اسلامی مناسب نیست و ضرورت دارد تا مدیریت شهری این وضعیت را تعیین تکلیف نماید.
 
 وی افزود: در این لایحه فضای۷۰۰ متری سرای بهشتیان سعد السلطنه در اختیار مجموعه ای قرار می گیرد که شایسته بود برای این اقدام فراخوان اعلام می شد تا از تمامی ظرفیتهای سمن های مردمی در حوزه فرهنگی استفاده شود.
 
 فرمانی تاکید کرد:با این کار انحصار شکنی و استفاده از تمامی ظرفیتهای فرهنگی برای مدیریت این مجموعه و ایجاد فضای فرهنگی به ویژه درحوزه بانوان رقم می خورد .
 
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین همچنین در بخش دیگری از سخنانش خواستار ارایه بانک اطلاعات  املاک شهرداری قزوین و بررسی آن در جلسه ای ویژه در کمیسیون املاک شد.
 
فرمانی در بخش دیگری ازسخنانش از بلاتکلیف ماندن سرمایه گذار پسماند انتقاد نمود و گفت: بایستی این موضوع تعیین تکلیف شود که آیا این روند ،که فرسایشی شده درآینده چه وضعیتی خواهد داشت لذا ضرورت دارد توسط شهرداری قزوین پیگیری شود .
 
وی در ابتدای سخنانش دراین جلسه ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت امام محمد باقر(ع) امام پنجم شیعیان و آغاز ماه مبارک رجب، اقدام ناشیانه اتحادیه اروپا در تروریستی جلوه دادن سپاه پاسداران اظهارکرد: این اقدام  نه تنها چیزی از عزت و سربلندی این نهاد نکاسته، بلکه بار دیگر اهمیت و وجود سپاه در عرصه های مختلف را صد چندان کرده است.
 
وی تاکید کرد:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس به فرمان حضرت امام خمینی (ره)بعنوان مدافع کشور و حافظ حریم انقلاب چتر ایثار و از خودگذشتگی را بر نقشه زیبای ایران اسلامی گستراند و امروز اقتدار و صلابت پاسداران فدایی اسلام خار چشم دشمنان انقلاب شده است.
 
فرمانی تصریح کرد:سپاه سراسر افتخار ما با حضور در عرصه های فرهنگی ،اجتماعی،سیاسی،نظامی، عمرانی نشان داد توانمند بوده و بانگرش عمیق اسلامی در مقابل کفار ایستاده است و برای دفاع از دین اسلام فرامنطقه ای عمل می کند.
 
به گفته رییس شورای اسلامی شهر  قزوین ،امروز نیروی دفاعی سپاه غیرتمند به جدید ترین تسلیحات نظامی بخصوص موشکی مجهز شده و آماده است کفار را در هر نقطه از دنیا که برای کشور ایجاد تهدید کنند برخورد شدیدی نماید و این موضوع تن سیاستمداران نوکر آمریکا و رژیم صهیونیستی را به لرزه در آورده و از ترس اقدام به قراردادن این نیروی سرافراز در لیست سازمانهای تروریستی نموده است که این اقدام خشم و انزجار ملت غیور کشور را به همراه داشته است.
 
فرمانی اعلام کرد:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چشم و چراغ این میهن است و حمایت از این نهاد مقدس همچنان از اولویت های مردم عزیز است.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط