یکشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۰۲

صلح جو،

لزوم توجه به قیمت گذاری مناسب در طرح تملک پلاکهای هادی آباد /سپاه پاسداران در تأمین امنیت منطقه تاثیر گذار است

بایستی در اجرای طرح تملک پلاکهای باقیمانده در محله هادی آباد دقت نظر و نظارت بیشتری صورت گیرد تا حقی از شهروندان در قیمت گذاری پلاکها ضایع نگردد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،حسین صلح جو رئیس کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد، ضمن محکوم نمودن اقدام خصمانه و غیر قانونی اتحادیه اروپا در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران، یک نهاد رسمی، مقتدر و مردمی است چرا که در کشور و در منطقه غرب آسیا، نقش بسیار مهم و کلیدی در تأمین امنیت منطقه و نظام جمهوری اسلامی ایران ایفا کرده است.
 
وی افزود: این نهاد مقتدر در مقابله با جریانات تکفیری و داعش با اقدامات به جا و اثر گذار خود باعث تامین امنیت در کشور و منطقه شده است.
 
صلح جو با بیان اینکه اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نبود تروریسم دامنگیر اروپا می شد،خاطر نشان کرد: اینکه همیشه جای جلاد و شهید و ظالم ومظلوم توسط اروپایی ها و آمریکایی ها جابجا می شود از ابتدای انقلاب بوده است، لذا بدون تردید قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست ساختگی و ریاکارانه گروه های تروریستی توسط اتحادیه اروپا  ناشی از تسلیم و تبعیت کورکورانه از سیاست های خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی و بیانگر وابستگی و سرسپردگی سران اروپایی به آمریکا و صهیونیسم جهانی است.
 
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از سخنانش در این جلسه در طرح دیدگاه خود پیرامون طرح تملک پلاکهای باقیمانده در محله هادی آباد گفت: بایستی در اجرای این موضوع دقت نظر و نظارت بیشتری صورت گیرد تا حقی از شهروندان در قیمت گذاری پلاکها ضایع نگردد.
 
وی تاکید نمود: با توجه به اینکه محله هادی آباد یکی از نقاط آسیب پذیر شهر قزوین است، نوسازی و بازآفرینی شهری در این محله از ضروریات است اما  بایستی رعایت انصاف در قیمت گذاری پلاکها توسط مدیریت شهری و شرکت کارگزار صورت گیرد.
 
رئیس کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه جلسه در طرح دیدگاه خود پیرامون واگذاری سرای بهشتیان برای طرح پاتوق تعالی بانوان گفت:اقدامات و عملکرد این مجموعه بایستی توسط مجموعه مدیریت شهری و اعضای شورا موردکنترل و نظارت قرار گیرد.
 
صلح جو،همچنین بر لزوم مدیریت فرهنگی مجموعه تاریخی سعدالسلطنه و نحوه واگذاری غرفه ها تاکید کرد و گفت:نحوه واگذاری غرفه های سعدالسلطنه قزوین نیازمند بازنگری و توجه ویژه است لذا بایستی مدیریت شهری قزوین همسو با سیاستهای شورای ششم در نحوه مدیریت این مکان تاریخی و فرهنگی بازنگری داشته باشد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط