سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۷

فرمانی،

✅ لزوم تسریع در برفروبی کوچه ها و معابر فرعی قزوین/ مشکلات تقاطع غیرهمسطح امام رضا(ع) با همدلی مدیران ارشد برطرف شود

مدیریت شهری قزوین نسبت به تسریع در عملیات برفروبی و یخ زدایی کوچه ها ،پیاده روها و معابر فرعی شهر اقدام نماید.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا ضمن تاکید بر این مطلب و  تقدیر از زحمات و تلاشهای مجموعه مدیریت شهری و سازمان مدیریت پسماند در برفروبی معابر اصلی و یخ زدایی اظهارکرد: طی روزهای های گذشته شاهد بارش رحمت الهی بودیم که شکرگزار این نعمت خواهیم بود، اما خدمتگزاری به مردم در برفروبی معابر دارای نقاط ضعف و قوتی نیز بود.
 
وی ادامه داد: از همان لحظات اولیه بارش برف تیم های برفروبی در سطح شهر حاضر بودند و معابر اصلی و خیابانها را بازگشایی نمودند ؛اعضای شورا نیز در کنار تیم مدیریت شهری در عملیات برفروبی ویخ زدایی معابر حضور داشتند.
 
وی با بیان اینکه شهروندان از عدم برفروبی در کوچه ها و پیاده روها گله مند هستند، تاکید کرد: متاسفانه در سطح پیاده روها و کوچه ها برفروبی انجام نشده و تماس های مکرر شهروندان نشان از این وضعیت دارد ؛لذا به عنوان خادم مردم از آنان عذرخواهی کرده و از صبر و حوصله شهروندان نهایت تقدیر و تشکر را داریم و امیدواریم طی روزهای آینده شاهد اجرای عملیات برفروبی در کوچه ها و معابر فرعی شهر باشیم.
 
فرمانی تصریح کرد: شهردار قزوین باید پاسخگوی این وضعیت باشد، همچنین اگر در این زمینه اشکالاتی وجود دارد از مردم عذر خواهیم می نماییم .
 
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین همچنین در بخش دیگری از سخنانش خواستار حل مشکلات و موانع اجرای ادامه پروژه تقاطع غیر همسطح امام رضا(ع) شد و گفت: تقاطع غیرهمسطح امام رضا(ع) با هدف تسهیل در عبور و مرور و روان‌سازی ترافیک و اتصال غرب و شرق شهر قزوین احداث شده است که در فاز دوم این پروژه قرار است بلوار جمهوری اسلامی به بلوار آیت الله ابوترابی و کمربندی آیت اله باریک بین متصل شود که متاسفانه به دلایل متعددی جلوی اجرای پروژه گرفته شده است که دلیل اصلی عدم اجرای این پروژه را متعاقبا به همشهریان عزیز اطلاع رسانی خواهم کرد.

وی تصریح کرد:ضرورت دارد با همدلی میان مدیریت ارشد استان و مدیریت شهری قزوین مشکلات و موانع موجود برطرف شود و شاهد اجرایی شدن این پروژه باشیم.
 
 فرمانی در  ابتدای این جلسه ضمن گرامیداشت ۲۷ دیماه روز شهادت نواب صفوی  به روز فرار شاه معدوم نیز اشاره نمودو گفت: ۲۶ دی ماه  روز تاریخی برای ملت ایران بود، ملت ایران توانست طاغوت پر نخوت زمانه را که ۳۷ سال غاصبانه و به زور بر مال و منابع آن‌ها حکومت سراسر ظلم کرده بود مجبور به فرار کنند، شادی و شعف پس از شنیدن این خبر در سراسر ایران دیدنی بود، ملت ایران شاه ظالمی را که تا آن روز دست پلیدش به خون ملت پاک ایران آلوده شده بود را فراری داد و خاطره آن روز هرگز از ذهن ملت در پی سی ساله اخیر فراموش نشده است.
 

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط