سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۷

صلح جو،

لزوم افزایش تجهیزات برفروبی در شهرقزوین/مدیریت شهری با تمام توان پای کار برفروبی است

برای مقابله با بحران و عملیات برفروبی، مدیریت شهری با تمام توان پای کار بود گرچه امکانات و تجهیزات موجود پاسخگوی حجم بالای کار نبود، لذا بایستی در بودجه سال آتی خرید تجهیزات برفروبی مد نظر قرار گیرد.

حسین صلح جو رییس کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین  ضمن تقدیر از تلاشها و زحمات صورت گرفته در مدیریت شهری و سازمان مدیریت پسماند در عملیات برفروبی اظهارکرد: همزمان با بارش برف، مجموعه مدیریت شهری قزوین تمام توان و تلاش خود را در عملیات برفروبی در معابر اصلی شهر به کار گرفت تا در راستای ارایه خدمات به شهروندان هیچ خیابانی مسدود نشود و یا در تردد خودروها اختلال ایجاد نگردد.
 
وی با بیان اینکه اعضای شورا نیز با حضور میدانی در جریان عملیات برفروبی قرار داشتند، افزود: همکاران در معاونت خدمات شهری، سازمان مدیریت پسماند و مناطق همه پای کار آمدند تا شهروندان کمترین مشکل را در روزهای برفی داشته باشند.

صلح جو ادامه داد: در این عملیات شهرداری باتمام بضاعت پای کار آمد که البته کافی نبود ولی مهم این است که  کم و کسر نگذاشت و ارایه خدمات در شهر تشکر و قدردانی شهروندان را درپی داشت.

رییس کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه شهرداری قزوین در عملیات برفروبی کم کاری نداشته است گفت: برای برفروبی اولویت بندی معابر صورت گرفته که در ابتدا معابر و شریانهای اصلی پاکسازی شده اند و در مرحله بعد معابر فرعی و پیاده روها و کوچه ها برفروبی خواهد شد.
 
وی همچنین خواستار توجه به خرید تجهیزات برفروبی و اختصاص بودجه برای بودجه سال آتی شهرداری قزوین شد و گفت: بایستی برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان در بودجه سال آتی ارتقای تجهیزات به روز برفروبی مدنظر قرار گیرد .
 
 صلح جو همچنین با اشاره به اینکه در سطح شهر قزوین طی چند روز اخیر سه هزار تن نمک و ماسه برای برفروبی پخش شده است، افزود: پخش این حجم از نمک باعث تخریب محیط زیست و باغات می شود لذا بایستی به مضرات این موضوع نیز توجه شود. 

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط