پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۲۴

فاطمه اشدری

لزوم هم افزایی شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین با سمن های فعال در حوزه شهری

 رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین در نشست با سمن ها گفت: مجموعه مدیریت شهری در کنار خدماتی که به شهروندان ارائه می دهد باید با تشکل های مردمی و سمن های فعال در حوزه شهری نیز تعامل و هم افزایی داشته باشد.

وی اضافه کرد: یکی از دغدغه های سمن های فعال این است که سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در کنار سایر دستگاه های اجرایی کارهای فرهنگی انجام دهند، این نشست نیز در همین راستا و جهت همفکری و تعامل بیشتر با تشکل های مردمی برگزار شده است.

اشدری از سمن های فعال خواست تا از تمام توانمندی خود جهت همکاری و تعامل با مجموعه مدیریت شهری جهت رفع معضلات شهری بهره بگیرند.

وی گفت : برای رفع معضلات شهری نیازمند همکاری، هم افزایی و تعامل مجموعه شهری، سمن های فعال و سایر دستگاه های اجرایی هستیم، تلاش خواهیم کرد تا نهادهای دیگر را پای کار بیاوریم.

این عضو صورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: جنس دغدغه تشکل های مردمی از جنس دغدغه های شورای اسلامی شهر بعنوان نمایندگان مردم است، بنابراین هم افزایی شورا و سمن های فعال مطمئنا منجر به رفع بسیاری از معضلات شهری و رفاه حال شهروندان خواهد شد.

اشدری در خاتمه گفت: تلاش خواهیم کرد از مشورت و نظرات سمن های فعال در کمیسیون ها استفاده کنیم و از سمن ها هم درخواست داریم تا در حوزه های مختلف شهری فعال تر عمل کنند و با مجموعه مدیریت شهری مشارکت داشته باشد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط