سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۲۲

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرقزوین درهمایش اهدای نشان ملی سیمرغ کوههای ایران تاکید کرد؛

حمایت شورای شهر قزوین از توسعه ورزش های همگانی و پایه

شورای اسلامی شهر قزوین از ورزش های همگانی و پایه برای ارتقای سلامت شهروندان حمایت می کند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ،قاسم اللهیاری رییس کمیسیون فرهنگی اجتمای و ورزشی شورای اسلامی شهرقزوین در همایش اهدای نشان ملی سیمرغ کوههای ایران که در سالن فرهنگسرای هشت بهشت قزوین برگزار شد ،اظهار کرد: کوهنوردان انسانهایی با روح بلند هستند که با انگیزه بالا قله های مرتفع را فتح می کنند.
 
وی همچنین با اشاره به نقش کوهنوردان در حوادث و بحران ها افزود: کوهنوردان افراد گمنامی هستند که با روحیه ای مثال زدنی حتی در حوادث و بحران ها در کنار امدادگران قرار می گیرند تا نجات بخش جان انسانها باشند و این روحیه فداکاری که بدون هرگونه توقعی دیده می شود برای ما الگو و ارزشمند است.
 
رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهرقزوین بیان کرد: حس مسئولیت پذیری کوهنوردان جای خرسندی دارد و باید این روحیه در جامعه نیز نهادینه شود تا بتوانیم به کمک دیگران رفته و حرکتی ارزشمند را ثبت و ضبط کنیم.
 
وی با بیان اینکه زیرساخت های خوبی در رشته کوهنوردی نداریم خاطر نشان کرد: بودجه شهرداری قزوین نیز کفاف حمایت های مناسب از این رشته را نمی دهد اما در حد توان در پشتیبانی از این ورزش و توسعه آن تلاش خواهیم کرد.
 
اللهیاری تصریح کرد:شورا ومدیریت شهری قزوین در توسعه ورزش های همگانی،ورزش های پایه و فعالیتهایی که به سلامت شهروندان کمک کند نگاه تعاملی و همکاری دارد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط