سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۲۲

عضو شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد؛

جلوگیری از توسعه سکونتگاه غیر رسمی در غرب بلوار امام علی (ع)

مدیریت شهری قزوین نسبت به نظارت و جلوگیری از توسعه سکونتگاه غیر رسمی در غرب بلوار امام علی( ع) اقدام نماید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهرقزوین،فرج اله فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا با بیان این مطلب اظهار کرد: سکونتگاه‌های غیر رسمی منجر به ایجاد معضلات و مشکلاتی همچون سیما و بافت نامناسب و ناموزون، فقدان امنیت،ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی، روانی، امنیتی، پائین بودن کیفیت محیط زیست، ضعف زیر ساخت‌ها و در نهایت ساختار ضعیف فرهنگی و اجتماعی می‌شوند.

 وی تاکید کرد:این سکونتگاه‌ها علاوه بر ایجاد هزینه‌های مختلف برای شهر منجر به گسیختگی نسبت به کل شهر، ایجاد سیما و بافتی کاملا نامناسب و نامنظم و متفاوت از شهر می‌شوند.

فصیحی رامندیتصریح کرد: مدیریت شهری قزوین باید با نظارت قوی اجازه توسعه سکونتگاه غیر رسمی در غرب بلوار امام علی(ع) را ندهد.

وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار حل مشکل وضعیت سکونتگاه غیر رسمی در منطقه آزادی روبروی محله بهار شد وگفت: همانطور که برخی مناطق مانند محله بهار در بلوار میرزا کوچک خان، کوچه نانکلی در بلوار اسدابادی، و محله پشت هتل قدس رسمیت یافت و وضع موجود آن حفظ شد. محله خیابان آزادی که حدود ۱۰۰ خانوار در آن زندگی می کنند و۱۰۰پلاک در این محله وجود دارد که می توان با حفظ وضع موجود و تهیه طرح و ارسال پرونده ها به کمیسیون ماده پنج، مشکل ساکنین این محدوده را حل نماییم.

 

پایان پیام/

 

تصاویر مرتبط