سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۲۲

تصویب سه لایحه در جلسه تلفیق کمیسیون‌های شهرسازی با عمران شورای اسلامی شهرقزوین

در جلسه تلفیق کمیسیون‌های شهرسازی،املاک وحقوقی با عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین ضمن بررسی لوایح مربوطه سه لایحه به تصویب رسید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهرقزوین،جلسه تلفیق کمیسیونهای عمران، ترافیک و امور زیربنایی با شهرسازی، املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست مهدی مهدی خانی و با حضور اعضا و برخی از نمایندگان مطلع شهرداری قزوین و با هدف بررسی لوایح مربوطه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، لایحه شهرداری قزوین مبنی بر حفظ و نگهداری مجموعه سعدالسلطنه در قالب مناقصه عمومی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و جزئیات کل موارد پس از بررسی، تصویب شد.

بر پایه این گزارش؛ لایحه شهرداری قزوین پیرامون کارخانه قند اتفاق واقع در بلوارمیرزا کوچک خان نیز در این جلسه مورد بحث و نظر قرار گرفت و مقرر شد تا در کارگروه املاک شهرداری نیز مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

گفتنی است؛ لایحه شهرداری قزوین پیرامون اجرای پروژه های سازمان حمل و نقل و ترافیک مبنی بر مناسب سازی مسیرهای عرصی عابر پیاده رو، تهیه، نصب و تعمیر تجهیزات خط کشی طولی معابر اصلی شهر پس از بررسی جزییات مورد تأیید و تصویب اعضای کمیسیون قرار گرفت.

همچنین ،در بخش دیگری از این جلسه لایحه شهرداری قزوین مبنی بر واگذاری شارع متروکه به مساحت ۶ مترمربع زمین و به قیمت کارشناسی جهت تجمیع به پلاک با کاربری مسکونی به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر قزوین رسید.

همچنین گفتنی است؛ اعضای کمیسیون بر لزوم نظارت دقیق بر کار پیمانکاران شهرداری قزوین در بخشهای مختلف تاکید کردند.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط