سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۱۵

اللهیاری ،

✅ لزوم اجرای برنامه های مشارکتی مدیریت شهری با صدا و سیمای قزوین/ تبیین دستاوردهای نظام باعث امید بخشی به جامعه می شود

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرقزوین خواستار اجرای برنامه های مشارکتی و افزایش تعاملات فی مابین مدیریت شهری و صدا و سیمای استان قزوین شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین،قاسم اللهیاری،رئیس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین ،در جلسه علنی شورا که با حضور مدیر کل صداوسیمای استان قزوین برگزار شد، ضمن تاکید بر اهمیت رسانه ها به ویژه صداو سیما در اطلاع رسانی شفاف و دقیق اظهار کرد: زمانی که رسانه ملی و دو تن از خبرنگاران آن توسط دشمنان تحریم می شوند نشان می دهد که این نهاد راه خود را در بیان صدای مشکلات مردم به درستی طی کرده است.
 
وی همچنین با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات دولت و مسئولین بایستی توسط صدا و سیما انعکاس بیشتری یابد ،افزود: یکی از مجموعه های خدمات رسان که بیشترین ارتباطات را با شهروندان دارد مجموعه شهرداری ها هستند و به تبع خدماتی که ارایه می دهند بیشترین گلایه ها را نیز از سوی شهروندان دریافت می کنند، لذا ضرورت دارد تا مسایل و مشکلاتی که مردم با آن روبه روهستند در برنامه های گفتگو محور برای شهروندان تبیین شود.
 
به گفته این عضو شورای اسلامی شهرقزوین، تبیین دستاوردها و خدمات مدیران و ارایه مشکلات مردم بدون رفتارهای جانبدارانه توسط رسانه ها  باعث دلگرمی و امید بخشی به جامعه و مردم خواهد شد.
 
اللهیاری در بخش دیگری از سخنانش با ابراز گلایه از عملکرد صدا و سیمای مرکز قزوین در پرداختن به موضوع احداث پل امام‌رضا(ع) گفت: این موضوع در سطح رسانه‌ها سروصدای زیادی داشت و متأسفانه بعضی از شخصیت‌های استان ناخواسته محور برنامه‌هایی شدند که موجب تخریب چهره مدیریت شهری قزوین شد.
 
رییس کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین خاطر نشان کرد: با وجود اینکه صداوسیما و سایر رسانه‌ها شهرداری قزوین را به خاطر تخریب بخشی از باغستان سنتی مورد انتقاد قرار دادند، اما متأسفانه به چرایی و فلسفه احداث پل امام‌رضا(ع)، سابقه اجرای این طرح و علت توقف آن پرداخته نشد؛ در حالی که پرداختن به این موضوعات و مطالبه‌گری از مسئولان می‌تواند به ما در تنویر افکار عمومی کمک کند.
 
وی با اشاره به ضرورت طرح مشکلات مناطق حاشیه‌نشین شهر قزوین ادامه داد: امروز اهالی بسیاری از این مناطق محروم ،مطالبات ابتدایی دارند؛ به طوری که بعید می‌دانم حتی یک مسئول به این مناطق رفته باشد و مشکلات آنها را احصا کرده باشد و لذا رسانه‌ها می‌توانند در نمایش مشکلات این محلات و مطالبه‌گری از مسئولان برای رفع آنها می توانند بسیار اثرگذار عمل کنند.
 
اللهیاری همچنین خواستار اجرای برنامه های مشارکتی و افزایش تعاملات فی مابین مدیریت شهری و صداو سیمای استان قزوین شد.
 
رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهرقزوین در بخش دیگری از این جلسه که به بررسی لوایح شهرداری قزوین اختصاص داشت خواستار توجه شهرداری قزوین به تقویت تعاونی مصرف کارکنان شهردار ی قزوین شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط