سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۰۸

فرمانی،

شورا و شهرداری قزوین همکاری و تعاملات خوبی با بنیاد شهید استان دارد

در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام والای شهدا و ایثارگران، شورا وشهرداری قزوین تعاملات و همکاری های خوبی با مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین دارد.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهرقزوین، علی فرمانی رییس شورای اسلامی شهرقزوین در جلسه علنی شورا که با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم، شهدایی که خالصانه و صادقانه برای امنیت امروز ما جان خود در طبق اخلاص گذاشتند و از کیان و وطن خود دفاع کردند تا نام ایران سبز بماند.
 
وی افزود: در راستای پاسداشت از مقام شهدا تا کنون اقدامات و همکاری های خوبی از جمله ساماندهی گلزار شهدا ازسوی مدیریت شهری قزوین صورت گرفته است و درآینده نیز این همکاری ها مستدام خواهد بود .
 
فرمانی همچنین پس از ارایه گزارش و مطالبات درخواستی مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قزوین تاکید کرد :تمامی درخواستها در کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهرقزوین و با حضور کارشناسان ومدیران مربوطه موردبررسی قرار گیرد .
 
رییس شورای اسلامی شهر قزوین در ابتدای سخنانش در این جلسه ضمن تبریک به مناسبت روز ولادت حضرت زینب ( س) و روز پرستار گفت:پرستاری و نگهداری از بیماران نه یک تخصص است و نه یک شغل ،بلکه پرستاری آمیختن طبابت جسم است با طبابت روح، روشن نگه داشتن چراغ حیات بیمار است و درخشان کردن خورشید ایمان و امید به زندگی، از این جهت است که پرستاری هنر است.
 
وی تصریح کرد:حرفه مقدس پرستاری در فرهنگ دینی و بالاخص در ایران اسلامی از جایگاه و منزلت بالایی برخوردار است؛ از این جهت بر خود لازم می دانم، سالروز ولادت فرخنده ی حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز پرستار را به تمامی پرستاران زحمتکش استان قزوین تبریک عرض نمایم.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط