پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۰۳

در جلسه کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهرقزوین بررسی شد؛

طرح برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی عکس "مقام خانواده در اجتماع "

در جلسه کمیسیون بانوان وامورخانواده شورای اسلامی شهرقزوین، طرح برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی عکس با محوریت "مقام خانواده " توسط مدیریت شهری قزوین مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،جلسه کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهرقزوین به ریاست فاطمه اشدری و مهری السادات تقوی نائب رییس و با حضور اکبری معاون فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و نوراله پور عکاس پیشکسوت قزوین با دستور کار بررسی برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی عکس با محوریت "مقام خانواده "برگزار شد.

بر پایه این گزارش؛ در ابتدای جلسه نوراله پور عکاس پیشکسوت قزوین در سخنانی به بیان جزییات این طرح پرداخت و گفت:شرکت کنندگان در این نمایشگاه عکاسان قدیمی و با تجربه و حرفه ای و تمامی شهروندان علاقه مند به عکاسی هستند که قرار است از 23 دی ماه لغایت 30 دی ماه برگزار شود.

به گفته وی در این نمایشگاه تعداد 100 قطعه عکس در قطع نمایشگاهی به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی با اشاره به جزییات اجرای این طرح گفت: در ابتدا  توسط فراخوانی از مجموعه عکاسان دعوت می گردد دو قطعه از عکسهای منتخب خودشان را با محوریت موضوع خانواده در اجتماع برای دبیرخانه ارسال نمایند و سپس کار انتخاب عکسها توسط هیأت ،انتخاب و سپس طراحی چاپ و آماده برای ارائه نمایشگاه خواهد شد ،همچنین از میان عکسهای انتخاب شده با نظر هیأت داوری به بهترین عکس ها جوایز نفیس همراه با لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

گفتنی است ؛اعضای کمیسیون با توجه به اهمیت نهاد خانواده خواستار شرکت تمامی شهروندان در تمامی گروه های سنی در این نمایشگاه عکس شدند و همچنین بر لزوم اجرای کارگاههای آموزشی حقوق شهروندی و تحکیم نهاد خانواده در کنار برگزاری این نمایشگاه عکاسی تاکید نمودند.

همچنین این نمایشگاه با محوریت "خانواده وشادی "و در  زیر شاخه های متنوعی از موضوع خانواده برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط