یکشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۰۶

در جلسه کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین بررسی شد؛

عملکرد پیمانکاران جایگاه‌های CNGدر شهر قزوین

کمیسیون مالی ،برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین با هدف بررسی عملکرد پیمانکاران جایگاه‌های CNG در شهر قزوین تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهرقزوین،جلسه کمیسیون مالی برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست ولی چگینی و با حضور اعضا،وثوق نیا سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین و با دستور کار بررسی عملکرد  پیمانکاران جایگاه‌های سوخت CNG شهر قزوین برگزار شد.

بر پایه این گزارش؛ وثوق نیا سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در سخنانی به ارائه جزییات کارکرد جایگاه سوخت گاز درشهر قزوین اشاره نمود وگفت: ماهیانه ۶۴۰ میلیون تومان از  کارمزدهای تعیین شده و به نسبت فروش در ۸ جایگاه‌ شهرداری قزوین از سوی پیمانکار به شهرداری قزوین پرداخت می شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگر طبق گفته پیمانکار ماهیانه ۶۰ میلیون تومان پیمانکار این حوزه متضرر می شود اما به دلیل قرارداد دوساله تا پایان قرار داد اوضاع به همین منوال خواهد بود.

وی تاکید کرد؛سازمان تاکسیرانی نیز طبق مقررات و وظایف به دنبال  پرداخت حقوق کارگران و اپراتورها از سوی پیمانکاران جایگاه‌های CNG می باشد.

به گفته وی،بالاترین حقوق بین اپراتورهای جایگاه‌های CNG در سراسر کشور مربوط به اپراتورهای جایگاه‌های قزوین است.

گفتنی است ؛اعضای این کمیسیون ضمن بررسی جزییات قرارداد پیمانکاران جایگاه‌های CNG شهر قزوین خواستار توجه به حق و حقوق اپراتور و کارگران این بخش شدند.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط