سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۰۱

رییس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهرقزوین؛

شورا و شهرداری قزوین در کنار نیروهای سپاه وبسیج است

امروز بسیج یک تفکر جهانی است که در قالب جبهه مقاومت تجلی یافته است و انقلاب امام خمینی( ره) را با رهبری مقام معظم رهبری به انقلاب حضرت مهدی موعود (عج) وصل خواهد نمود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، فاطمه اشدری رییس کمیسیون بانوان وامورخانواده شورای اسلامی شهرقزوین درجلسه علنی شورا که با حضور سردار آتانی فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر (عج ) استان قزوین و به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد، اظهارکرد:با توجه به فرمایشات امام راحل، بسیج مدرسه عشق و مکتب ‎‏شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان شهادت و ‎‏رشادت سر داده اند، بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت ‎‏یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم به تمام معنا بتوانیم یک بسیجی باشیم ادامه داد:از نگاه مقام معظم رهبری بسیج یک تفکر است و باید بوی خدایی بدهدوقتی فردی به عنوان بسیجی خودش را با تمامی اوصاف الهی تربیت کند آن وقت است که می تواند خلیفه خدا روی زمین شود.

 به گفته وی ،یک انسان بسیجی با تمامی ارزشهای خوب و متعالی خودش را در همه حال مخلصانه در خدمت مردم می بیند.

رییس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهرقزوین خاطر نشان کرد: امروز بسیح یک تفکر جهانی است که در قالب جبهه مقاومت تجلی یافته است و انقلاب امام خمینی( ره) را با رهبری مقام معظم رهبری به انقلاب حضرت مهدی موعود وصل خواهد نمود.

وی با بیان اینکه شورا وشهرداری قزوین همواره در کنار نیروهای سپاه و بسیج بوده تاکید کرد: اگر می خواهیم یک بسیجی و یا مدیر بسیجی باشیم باید در خدمت مردم باشیم ؛آنطوری که بسیج در خدمت مردم است شهرداری وشورای شهر نیز بایستی در خدمت بسیج باشد چنانچه طی سنوات گذشته تعاملات و همکاری های صمیمانه میان این دونهاد برقرار بوده است ؛ ان شاءالله به لطف و تائید خداوند متعال در مسیر خدمت به مردم عزیز سعی و تلاش خواهیم داشت .

 

پایان پیام/
 

تصاویر مرتبط