سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۰۱

رییس شورای اسلامی شهر قزوین ؛

گفتمان سازی ،ایجاد تعامل و ,حدت رهاورد جلسات هم اندیشی است /همراهی شورا و مدیریت شهری با نیروهای سپاه و بسیج

باید با روحیه بسیجی، وحدت و هم افزایی برای رفع مشکلات و افزایش رضایت مندی شهروندان در امر خدمت رسانی قدم برداریم .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،علی فرمانی رییس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با حضور سردار آتانی فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر (عج) برگزار شد ،ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج، بزرگ‏داشت جان‏فشانى ‏هایى است که براى سربلندى این سرزمین صورت گرفته است و رویش فداکارى بسیج درخت پرثمرى است که شکوفه ‏هاى شکوهمند آن رایحه ایثار، اخلاص و مقاومت را در فضاى انسانیت پراکنده مى ‏سازد.

وی ادامه داد: نام بسیج یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ماست. نهادی که به تعبیر امام راحل تشکیل آن «یقینا از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود.»

فرمانی ضمن تقدیر از تلاشها و اقدامات مجموعه سپاه و بسیج در تامین امنیت و عمران و سازندگی گفت: در جریان اغتشاشات وبی نظمی های اخیر جان برکفان نیروهای سپاه و بسیج درکف میدان پای نظام ایستادند و جانفشانی کردند.

وی با اشاره به اینکه نام بسیج همواره با نام خدمت و از خود گذشتگی عجین شده است ، خاطر نشان کرد: جان فشانی فرماندهان سپاه و حوزه های مقاومت درهمه عرصه ها به ویژه تامین امنیت، مثال زدنی است، لذا امیدواریم درکنار این عزیزان بتوانیم در خدمت به مردم شرمنده سردار دلها حاج قاسم سلیمانی نباشیم.

به گفته وی باید با روحیه بسیجی، وحدت و هم افزایی برای رفع مشکلات وافزایش رضایت مندی شهروندان در امر خدمت رسانی قدم برداریم .

فرمانی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه باید کارکردن در زمینه هیات و مسجد جزو اولویتهای کاری مدیریت شهری باشد،افزود: هزینه در این بخشها و ورزش سرمایه گذاری است وباید به طور ویژه برای رسیدن به اهداف مدنظر برنامه ریزی و تلاش شود.

 رییس شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد:قطعا در سالهای آینده اتفاقات بهتری رقم خواهد خورد و آینده روشنی درانتظار است؛لذا ضرورت دارد دراین مسیر از پیچ و خم ها نهراسیم و خسته نشویم و با افزایش بصیرت و فرمانبرداری از ولی امر مسلمین گام های موثری برداریم.

وی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر قزوین همیشه همراه مجموعه نیروهای انقلابی و ارزشی سپاه و بسیج است و در این راستا پیشنهاد می شود تا شهردار قزوین مطالبات و درخواستهای سپاه استان و بسیج را جزو اولویت ها قرار داده و در قالب لایحه ای به صحن شورا ارایه نماید تا بتوانیم در راستای تعاملات بیشتر با این مجموعه اثر گذار باشیم.

رییس شورای اسلامی شهرقزوین ،همچنین هدف از برگزاری نشستهای مشترک شورای اسلامی شهرقزوین با نهادها و مسئولین دستگاههای اجرایی در کلیه بخشها را گفتمان سازی ،ایجاد تعامل و حدت در حل مشکلات برشمرد و گفت: امیدواریم خروجی جلسات و نشستها خدمت صادقانه به مردم و فراهم کردن زمینه برای ظهور امام زمان عج باشد.

 

پایان پیام/
 

تصاویر مرتبط