سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۸/۲۴

در جلسه کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین مطرح شد؛

لزوم تعیین مشاور بانوان و امور خانواده در شهرداری قزوین

در جلسه کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین که با هدف هم اندیشی با بانوان بسیج کارمندی حوزه شهید باهنر برگزار شد بر لزوم تعیین مشاور امور بانوان در شهرداری قزوین تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهرقزوین، جلسه کمیسیون بانوان و امورخانواده شورای اسلامی شهرقزوین، به ریاست فاطمه اشدری و با حضور اعضا، یونسی فرمانده بسیج حوزه شهید باهنر و جمعی از بانوان بسیج کارمندی حوزه شهید باهنر با هدف هم اندیشی بانوان شاغل در شهرداری قزوین در تالار مردم برگزار شد.

بر پایه این گزارش؛علی فرمانی، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین دراین جلسه در سخنانی اظهار کرد: داشتن روحیه بسیجی و اخلاص در کار اثراتی دارد که با هیچ چیز قابل قیاس نیست.

وی با بیان اهمیت نقش بانوان دراثر گذاری جامعه و خدمت به مردم ،ادامه داد: در این شرایط باید با احساس مسئولیت بالا و روحیه بسیجی قدم هایی برداریم که اثر گذار باشد و رضایت مندی شهروندان را در پی داشته باشد.

بر پایه این گزارش، در ادامه‌ی جلسه ،بانوان بسیج کارمندی به بیان نقطه نظرات و پیشنهادت خود پرداختند.

گفتنی است؛ در نظر گرفتن مشاور امور بانوان برای پیگیری و حل مشکلات مربوط به بانوان ، برگزاری کلاسهای آموزشی در حوزه خانواده ،مهارت پرورش فرزندان و کاهش آسیب‌های اجتماعی،به کارگیری توانمندی پرسنل مطابق با رشته تحصیلی افراد،حذف حق تاخیر یا فرجه، از جمله مباحث مطرح شده دراین جلسه بود.

 این گزارش خاطر نشان می کند؛ اعضای کمیسیون نیز بر لزوم توجه به آموزش موضوعات مرتبط به خانواده ،برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت و انتصاب مشاور امور بانوان در شهرداری قزوین ، تاکید نمودند.

 

پایان پیام/
 

تصاویر مرتبط