سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۸/۱۷

در جلسه کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهرقزوین صورت گرفت؛

بررسی 6 لایحه املاکی شهرداری قزوین

در کمیسیون شهرسازی، املاک وحقوقی شورای اسلامی شهر قزوین شش لایحه در حوزه املاک و توافقات شهرداری قزوین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهرقزوین،جلسه کمیسیون شهرسازی املاک وحقوقی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست مهری السادات تقوی و با حضور اعضا،مدیران و کارشناسان مربوطه و با دستور کار بررسی لوایح املاکی و توافقات برگزار شد.

بر پایه این گزارش؛لایحه تملک ۲۵۶ هکتار از اراضی ملی که در مالکیت اداره کل منابع طبیعی استان می باشد به منظور توسعه آرامستان بهشت کوثر پس از بحث و بررسی مورد موافقت و تصویب کمیسیون قرار گرفت.

همچنین؛ لایحه واگذاری ۶ باب مغازه واقع در جایگاه هایCNG نیز پس از بررسی مورد موافقت قرار گرفت.

همچنین، لوایح تملک و تحویل زمین از منابع طبیعی برای احداث کارخانه آسفالت و تملک یک قطعه زمین جهت اجرای طرحهای عمرانی نیز پس از بررسی به تایید اعضای کمیسیون رسید.

این گزارش می افزاید: لایحه تعیین تکلیف زمین فاقد رسمی واقع در بلوار شهید سلیمانی نیز از دیگر لوایحی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر گردید تا برای بررسی بیشتر لایحه به عودت داده شود.

این گزارش خاطر نشان می کند: لایحه شهرداری قزوین پیرامون دریافت عوارض در صورتی که زمین در اراضی کشاورزی حریم شهر تفکیک گردیده باشد با محوریت پرونده درخواست آقای حسینی مبنی بر احداث اتاقک نگهبانی در زمین کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت.
 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط