یکشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۰۸

علی فرمانی :

انتخاب حسابرس رسمی از طریق فراخوان انجام شود /تسریع درروند رسیدگی به پرونده های کمیسیون ماده صد

به منظور ایجاد فضای رقابتی ،انتخاب حسابرس رسمی از طریق فراخوان عمومی مناقصه صورت گیرد.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ،علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهرقزوین در جلسه علنی شورا با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به اهتمام اعضای شورا مبنی بر شفافیت در امور ،انتخاب حسابرس رسمی از طریق فراخون عمومی صورت می گیرد.

وی افزود: در این راستا تمامی موسسات حسابرسی که واجد شرایط هستند و تاییدیه مراجع ذیربط را دارا هستند، می توانند در این فراخوان شرکت نمایند؛ البته جزییات این فراخوان باید در کمیسیون مالی شورا بررسی شود.

فرمانی در بخش دیگری از سخنانش خواستار اخذ مجوز از شورا برای واگذاری املاک شهرداری قزوین به ویژه در سعدالسلطنه قزوین شد و گفت: در راستای اجرای وظایف نظارتی شورا، ضرورت دارد تا هرگونه واگذاری املاک و مستغلات و غرف تحت اداره ی شهرداری قزوین که خارج از مزایده هستند با اخذ مجوز از شورا صورت گیرد.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهرقزوین،در مکان تاریخی و فرهنگی مانندسرای سعدالسلطنه باید واگذاریها براساس ویژگی های تاریخی و فرهنگی مکان باشد، لذا دراین راستا می توان به افرادی که هنر ویژه و خاص قزوین را معرفی می کنند، حتی به صورت رایگان نیز غرفه واگذار نماییم و لازم است تا آیین نامه این موضوع توسط شورا تدوین و به شهرداری قزوین ابلاغ شود.

 فرمانی دربخش دیگری از جلسه خواستار تسریع در روند رسیدگی به پرونده های کمیسیون ماده صد شد و گفت: بایستی موانع و چالشهای تاخیر در روند رسیدگی به پرونده ها مشخص شود؛ لذا از شهرداری قزوین می خواهیم تا گزارش کار تعداد جلسات تشکیل شده و جلسات لغو شده کمیسیونهای ماده صد را به شورا ارائه نمایند تا پیگیری نماییم.

وی در ابتدای سخنانش در این جلسه ضمن محکوم نمودن حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز گفت: اوج خباثت ظلم و دشمنی را دراین حادثه دیدیم و امیدواریم مسببین این حادثه تروریستی به جزای خود برسند.

 فرمانی همچنین با اشاره به سالروز شهادت حسین فهمیده نوجوان 13 ساله خاطرنشان کرد: شهید حسین فهمیده میگفت" امام هر چه اراده کند، همان را انجام خواهم داد و من تسلیم او هستم" این سخن اوج ولایت مداری دانش آموز 13 ساله را نشان می دهد که در مقابل امر ولی باید تابع بود . ما نیز باید، زندگی و سیره شهدا را سرلوحه کارها و ره توشه مسیر خدمت رسانی به مردم قرار دهیم.

پایان پیام/
 

تصاویر مرتبط