یکشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۰۱

رییس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهرقزوین خواستارشد؛

کمیته گردشگری در شهرداری قزوین راه اندازی شود/نامگذاری یکی از میادین شهر به نام پلیس

به منظور استفاده ازظرفیتهای گردشگری شهرقزوین بایستی کمیته گردشگری در شهرداری قزوین راه اندازی شود.



 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین،مهری السادات تقوی ،رییس کمیسیون شهرسازی املاک وحقوقی شورای اسلامی شهرقزوین در جلسه علنی شورا که با حضور شهردار قزوین و به منظور بررسی عملکرد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد، با بیان این مطلب اظهارکرد: با توجه به ظرفیتهای بی نظیر گردشگری درشهر قزوین ضرورت دارد تا کمیته گردشگری در شهرداری قزوین راه اندازی شود.

وی افزود: به نظر می رسد پیگیری حوزه گردشگری درشهرداری قزوین مسئول مستقیم ندارد وایجاد یک کمیته می تواند در قوت بخشیدن جایگاه قزوین در حوزه گردشگری و استفاده ازاین صنعت در درآمدهای پایدار برای شهرداری موثر واقع شود.

رییس کمیسیون شهرسازی، املاک وحقوقی شورای اسلامی شهرقزوین دربخش دیگری از سخنانش پیشنهاد نامگذاری یک میدان به نام" پلیس" را مطرح نمود و گفت: لازم است تا از طریق شورای نامگذاری یک میدان در شهرقزوین به نام" پلیس" نامگذاری شود والمان مربوطه آن نیز نصب گردد.

تقوی همچنین در خصوص مساعدت عمرانی مساجد نیز خواستار کمک اقلام به مساجد شد و گفت: بایستی دراین راستا مساجد فعال شناسایی شوند و به جای اعطای اعتبار اقلام مورد نیاز آنها به مسجد ارایه شود.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط