یکشنبه ۱۴۰۱/۰۷/۲۴

در جلسه کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین صورت گرفت؛

بررسی شش لایحه مالی شهرداری قزوین

جلسه کمیسیون مالی،برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین با دستور کار بررسی لوایح و نامه های مربوطه تشکیل جلسه داد‌‌.


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهرقزوین، جلسه کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست ولی چگینی و با حضور اعضا و جمعی از مدیران و نمایندگان مطلع شهرداری قزوین و با هدف بررسی لوایح و نامه های واصله از سوی شهرداری قزوین برگزار شد.

در این جلسه ، لایحه اخذ مصوبه تعرفه خدمات سالن آمفی تئاتر، کلاسهای آموزشی، زمین چمن ورزشی و سالن بدنسازی مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت و پس از آنالیز قیمتها مقرر گردید تا قیمت گذاری توسط کارشناسان رسمی صورت گیرد.

لایحه درخواست یکی از جانبازان دفاع مقدس ، مبنی بر استفاده هدیه خوش حسابی جرایم کمیسیون ماده صد و لایحه درخواست تقاضای تخفیف خسارت تاخیر در تعهد نیز از دیگر لوایحی بود که مورد بررسی قرار گرفت و نظر مثبت کمیسیون را جلب نکرد.

گفتنی است ؛لایحه اخذ صدور مجوز برگزاری مناقصه حفظ و نگهداری فضای سبز مجتمع پاکسار، دفن بهداشتی زباله و مدیریت شیرابه در مجتمع پاکسار و مناقصه ایزولاسیون و عایق کاری استخر تبخیری شیرابه در این مجتمع مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تأیید شد.

این گزارش می افزاید؛ لایحه اخذ عوارض نوسازی و عمران شهری مطابق قانون در منطقه هفت سنگان و اعطای تسهیلات صدور پروانه ساختمانی مساجد و امامزاده ها نیز از دیگر لوایحی بود که مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت .
 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط