شنبه ۱۴۰۱/۰۷/۲۳

شورای اسلامی شهر قزوین در هفته ای که گذشت

منتخبین مردم در پارلمان محلی قزوین، هفته پرکار گذشته را با برپایی سه جلسه علنی در تالار مردم، دیدار با مراجعین مناطق چهارگانه، برگزاری نشستهای مختلف در قالب کمیسیونهای تخصصی شورا و بازدید از مناطق مختلف شهری و حضور در مراسم افتتاح پروژه های شهرداری قزوین به پایان رساندند.



به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، در هفته گذشته، سه جلسه علنی به ریاست علی فرمانی در تالار مردم برگزار و اعضای شورا طی آن 3 لایحه را با حضور نمایندگان مطلع مورد بحث و بررسی قرار دادند و پس از اخذ نظر کارشناسان مورد وثوق نسبت به تصویب آنها اقدام نمودند.

بر پایه این گزارش؛ یکی از جلسات علنی شورا با حضور سه تن از نمایندگان استان در مجلس شورا ی اسلامی و شهردار برگزار شد که طی آن چالشها و مشکلات مدیریت شهری قزوین مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای شورای اسلامی شهرقزوین همگی بر ایجاد هم افزایی و حدت کلمه در مدیران استان و شهری و تعاملات بیشتر با نمایندگان مجلس تاکید نمودند.

همچنین اعضای شورا با حضور در مناطق چهارگانه شهرداری که روزهای یکشنبه هر هفته و در قالب ملاقات عمومی صورت می پذیرد با مراجعین این مناطق دیدار و گفتگو کرده و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات آنها قرار گرفتند

 گفتنی است ؛دیدار مردمی فرمانی رییس شورای اسلامی شهر قزوین در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته در دفتر خود به منظور رسیدگی و پیگیری مشکلات شهروندان برگزار شد.

 همچنین در هفته اخیر بازدید میدانی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین از ناحیه منفصل شهری مشعلدار صورت گرفت که اعضای شورا ضمن بازدید از این ناحیه و گفتگو با ساکنان از نزدیک در جریان مشکلات این ناحیه قرار گرفته و در خصوص چگونگی برون رفت از معضلات موجود بحث و تبادل نظر کردند.

 این گزارش خاطر نشان می کند؛ بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین از غرفه های فرهنگی مجموعه سعدالسلطنه از دیگر اقدامات این نهاد مردمی در هفته گذشته بود که طی آن اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین بر لزوم تهیه پیش نویس آیین نامه حمایت از غرفه های هنری در مجموعه سعدالسلطنه تاکید نمودند.همچنین در جلسه فوق العاده این کمیسیون نیز نامه های واصله مورد رسیدگی اعضا قرار گرفت.

 این گزارش تصریح می کند؛ برگزاری کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین در محل باغستان قرادآباد و به منظور بررسی مشکلات باغستان سنتی قزوین از دیگر اقدامات شورا در هفته اخیر بود.

 همچنین درهفته گذشته، جلسه تلفیق کمیسیون خدمات شهری و شورایاری با کمیسیون مالی برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین در محل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قزوین و با هدف بررسی مناقصه ومزاید های این سازمان و تعیین سازوکار پرداخت مطالبات پیمانکاران و کارگران فضای سبز برگزار گردید .

 برپایی کمیسیون شهرسازی ،املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین با هدف بررسی نامه های واصله ودرخواستهای مردمی نیز از دیگر برنامه های شورای اسلامی شهرقزوین در هفته گذشته بود.

 گفتنی است ؛ همزمان با فرارسیدن هفته نیروی انتظامی دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین باسردار ابراهیمی فرمانده انتظامی استان صورت گرفت و دراین دیدار اعضای شورا از تلاش های مجموعه نیروی انتظامی قزوین در برقراری نظم و امنیت قدردانی کردند.

 همچنین شایان ذکر است ؛ حضور اعضای شورای اسلامی شهرقزوین در مراسم افتتاح چند پروژه شهرداری قزوین از جمله بام شهر و سالن ورزشی سردار پایان بخش برنامه های اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در هفته اخیر بود.

 

پایان پیام/
 

تصاویر مرتبط