شنبه ۱۴۰۱/۰۷/۱۶

رییس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهرقزوین در نشست هم اندیشی با نمایندگان مجلس :

راه اندازی مترو هشتگرد به قزوین از سوی نمایندگان مجلس پیگیری شود

 در راستای توسعه حمل و نقل عمومی و گسترش سامانه حمل ونقل ریلی ضرورت دارد مترو هشتگرد به قزوین راه اندازی و اجرایی گردد.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ،مهری السادات تقوی رییس کمیسیون شهرسازی ،املاک وحقوقی شورای اسلامی شهر قزوین درنشست هم اندیشی اعضای شورا با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی که در تالار مردم شورا برگزارشد ؛ با بیان این مطلب اظهار کرد: در جهان امروز، استفاده و گسترش سامانه حمل و نقل ریلی در کلانشهرها به دلیل برخورداری از پاک ترین نوع انرژی و ظرفیت بالای حمل مسافر و صرفه های اقتصادی و زیست محیطی بهترین گزینه در توسعه حمل و نقل عمومی به شمار می رود لذا ضرورت دارد تا راه اندازی مترو هشتگرد به قزوین از سوی نمایندگان مجلس پیگیری و اجرایی گردد.

 وی در ادمه سخنانش بر لزوم هم افزایی مدیران و برگزاری نشستهای دور ه ای میان نمایندگان مجلس و اعضای شورای اسلامی شهرقزوین به منظور حل مشکلات تاکید نمود.

 تقوی همچنین خواستار تشکیل کمیسیون توافقات در شهرداری قزوین به منظور کاهش تخلفات در کمیسیون ماده صد و ساخت و ساز ساختمانهای مستحکم شد.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات هم اندیشی میان مدیران استانی و شهری با نمایندگان مجلس راهگشای حل مشکلات خواهد بود، اظهار امیدواری نمود، خروجی این جلسات منتج به نتیجه مفید و عملی برای برون رفت از مشکلات باشد.

تقوی همچنین ضمن تاکید بر رسیدگی به مشکلات نواحی منفصل شهری خواستار ایجاد کارگروه ویژه برای رسیدگی به حل مشکلات این نواحی شد.

 

پایان پیام/
 

تصاویر مرتبط