شنبه ۱۴۰۱/۰۷/۱۶

محمد بیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

وحدت مدیران استانی و شهری راهگشای حل مشکلات است

وحدت و هم افزایی مدیران استانی و شهری دربرون رفت از مشکلات و پیشرفت استان تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهرقزوین، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین که با هدف هم اندیشی و حل مشکلات مدیریت شهری قزوین برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد: شهر تاریخی قزوین نیازمند مدیریت منسجم و اتحاد میان مدیران استانی و شهری است تا بتوانیم به اهداف مدنظر برای پیشرفت و آبادانی شهر و استان دست یابیم.

وی بر لزوم تعاملات و ارتباطات بیشتر شورا و نمایندگان مجلس تاکید نمود و گفت: بایستی هر دوماه یکبار جلسات هم اندیشی میان نمایندگان مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین برگزار شود تا بتوانیم با ارزیابی مشکلات و ارائه گزارش کار در راستای حل مشکلات قدم های موثری برداریم .

 نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنانش خواستار اطلاع رسانی شهرداری قزوین پیرامون نهضت شبانه آسفالت شد و گفت: باید شهروندان بدانند که اقدامات خوبی از قبیل نهضت آسفالت در شهر قزوین صورت گرفته است.

به گفته وی، همچنین ما نمایندگان مجلس نیز پیگیر تخصیص سهمیه قیر به استان قزوین نیز هستیم .

وی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم پیگیری و حذب اعتبار ملی پیرامون حل مشکلات سایت پسماند پاکسار در محمد آباد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم بازآفرینی بافت فرسوده تاکید نمود و افزود: در حوزه باز آفرینی شهری منطقه هادی اباد، دباغان و برخی مناطق  که هنوز مشکلاتی دارند باید به صورت جدی عمل نمود و دعواهای شخصی را کنار گذاشت و برای خدمت به مردم تلاش کرد.
 

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط